關西攻略 杜如風 嚟到最後一集,佢會帶大家喺京都行每月得一次的手作市集,日本手作人大量出沒;出位扮藝伎過足癮;仲有食食食和牛三文治!當然唔少得朝聖京都名物宇治抹茶啦,即刻睇睇有咩精彩介紹:

1) 每月一次|百萬遍知恩寺手作市集

每月15號開集的知思寺手作市集,朝早8時就開始,下午4時結束,安排作當日第一個行程就最好不過!每次手作市集都有不同的攤檔參與,全場都係MADE IN JAPAN的手作,愛日貨或者愛手作的朋友都啱行。每月只有一次市集,加上手作仔數量一向不多,今次買到的商店可能都係只此一件架!

更多京都市集:隨時執到寶!京都11個必逛市集

百萬遍知恩寺手作市集
地址:京都市左京區田中門前町知恩寺
交通:京都駅川崎市巴士206號,17號車,百萬遍下車/四条河原町川崎市巴士201號、31號、17號3號車,百萬遍下車
網頁:http://www.tedukuri-ichi.com

2)可能係世界上最粗的烏冬|北野たわらや

日本料理之中,烏冬一定不是你的首選,但北野的烏冬可能會吸引你一試,因為比一般烏冬粗兩~三倍,一定要相機食先啦!除了超粗鳥冬夠呃like,店鋪位置是有400多年歷史的町屋,非常古老,店內設有普通座以及和式座位。

超粗烏冬對比普通鳥冬,相差兩~三倍!
北野たわらや
地址:京都市上京區馬喰町918
交通:京都駅乘50號巴士/四条烏丸乘55號巴士/銀閣寺乘203號巴士,在北野天満宮前下車,背向北野天満宮步行約30米
網頁:http://www.geocities.jp/tawaraya_udon/

3) 全木傢俱專門店|da BOSCO FURNITURE

全木材製造的家品除了歐美品牌外,日本也有一家,da BOSCO FURNITURE就是木傢俱的專門店。在京都、大阪共有三家分店的da BOSCO FURNITURE,木傢俱都是由完整一塊塊的木製造,不同木材的顏色拼出獨一無二的設計。每一款的設計都有限定數量,「生產終了」的木傢俱賣完就不會有同一個設計,畢竟相同的木材不易找!


da BOSCO FURNITURE
地址:京都市伏見區横大路西海道4-1
交通:京阪本線淀駅步行約19分鐘
網頁:www.dabosco.co.jp

4) 親民和牛食法|肉専科はふう

肉専科はふう看店名就知道是「肉類專門店」,午/晚餐都可以品嘗和牛料理。晚餐閒閒地都要10,000円,午餐好啲5,000円都出得門口。今次杜如風就揀咗外賣和牛三文治,雖然只係三文治,但絕不欺場,一樣咁好味!

肉専科はふう
地址:京都市中京區麩屋町通夷川上る笹屋町471-1
交通:地下鐵東西線京都市役所前駅,步行約10分鐘/地下鐵烏丸線丸太町駅,步行約10分鐘
網頁:www.hafuu.com

5) 扮藝伎過足癮|JIDAIYA ARASHIYAMA

去日本多過番鄉下嘅你,和服已著過數千次,藝伎服飾又試著過未?在京都遇見藝伎是非常難得的機會,遇見藝伎亦不能隨便影她們,視為不尊重。與其心思思,不如好似杜如風咁自己扮藝伎啦!由一般舞伎、藝伎、大奥、男裝打扮的龍馬、新選組等,男女都可以扮成日本歷史經典人物,最平嘅舞伎由9,975円起。

JIDAIYA ARASHIYAMA

地址:京都市右京區嵯峨天龍寺立石町4-10
交通:JR山陰本線(嵯峨野線)嵯峨嵐山駅,步行約5分鐘/京福電鐵嵐山駅,步行約5分鐘
網頁:http://jidaiya-kyoto.com/ja/

6) 抹茶迷必食|伊藤久右衛門

伊藤久右衛門在香港沒有分店,去到京都的宇治怎可以不吃夠本?必食的抹茶、紅豆、白玉甜品系列,包括抹茶杯,抹茶布甸;愛清淡的朋友可以試宇伊藤久右衛門的茶,或者茶冷麵,食勻宇治茶所有產品!