去旅行心情特別high,大吃大喝,老竇姓乜都唔記得。

呢次同女朋友去韓國,兩個人一齊飲醉酒嘅經歷,真係畢生難忘。

是咁的,嗰次去韓國,第一次試飲真露,仲要係新出咗果汁味,勁易入口,一杯又一杯,配埋燒肉眨下眼就飲咗三支。

「不如叫多支吖~」
「好啊!嚟吖!」

不知不覺,我同女朋友總共飲咗五支,但發覺「好似飲得太多」已經太遲,成個人呆呆滯滯,連行步路都平衡唔到,我見女朋友對眼半開合,自己喺度玩緊筷子,我叮囑佢唔好埋單住,等我去個廁所,清醒番個人先。

「哦!」女朋友好大力咁點頭。

而當我去完廁所,喺外面吹吹風原地跳,然後行番入餐廳諗住坐多陣時,發現已經埋咗單!!

「點解埋咗單嘅?」我。

「你唔係叫我埋單先咩?」女朋友。

「我叫你唔好埋單住啊!」

「是但啦~好眼瞓啊!返酒店啦!」

結果,喺我半清醒嘅情況下,仲要拖住完全神志不清嘅女朋友由餐廳行去地鐵站⋯⋯當時女朋友行路嘅步姿,就好似一個嬰兒學行路咁,東歪西倒,跌與唔跌之間。

幾經辛苦,終於行到地鐵站。明明已經去過韓國好多次,熟晒地鐵線,但如今望住條線路圖,完全睇唔明點樣轉車⋯⋯

呢個時候,女朋友又發揮作用了。佢望見我遲疑不決,不停拍我塊面。

「醒啊!唔好搭錯車啊!」

「唔好拍我啦,好痛啊!」

「我要返酒店啊~醒啊~」

被佢狂攻臉頰催促下,突然,我胃部一陣翻騰,感覺到一陣瀑布由食道湧上喉嚨,於是我衝向前面個垃圾桶⋯⋯一擘大口,「嘔~」嘔吐物好似瀑布咁湧出嚟。

嘔完一輪,個人清醒咗唔少,但對於眼前嘅「傑作」感到相當內疚。

當時我半清醒嘅腦海諗住企喺原地等清潔工嚟,鄭重同佢道歉,呢個時候,女朋友再次發揮作用,走埋嚟拍我塊面,唸唸有詞講:「返酒店啊⋯⋯返酒店啊⋯⋯」

於是,我緊咬住一絲清醒,睇清楚點轉車,拖住女朋友上地鐵,途中佢雖然神志不清,但不停拍我塊面⋯⋯終於最後都成功返到酒店。

當晚係第一晚check-in,酒店職員要求我填form,但我醉到連自己個名都寫唔到,我見到自己寫緊一堆鬼畫符⋯⋯職員見狀嘆咗一口氣,叫我聽日先再填,交低passport就可以返房休息先。

結果,女朋友沖完涼,嘔咗一次之後就昏迷到天光。

我塊面被佢拍到腫晒都不特止,全晚每半粒鐘就起身爬入廁所嘔,嘔到天光都未嘔清,第二日行程仲要又頭痛又食唔落嘢⋯⋯

但女朋友仲相當自滿,話:「全靠我狂拍你塊面,你先可以咁清醒識得搭地鐵!」

嗰次之後,我發誓以後去旅行都唔飲咁多⋯⋯

Tags :