每日無論係返工定係放假,起碼都有粒幾鐘係喺交通工具入面。尤其係去日本同韓國旅行,冬天嘅時候,巴士同地鐵張櫈有埋暖氣……嘩!舒服到呢~所以一上車,女朋友就會秒速瞓覺……

情侶依偎睡覺的最佳姿勢

兩個人點先瞓得舒服,又唔會頸骨痛呢?姿勢方面我研究咗好多,最後得出結論係女朋友挨落我膊頭,我再挨落女朋友個頭上面!佢個頭細細隻咁,高度啱啱好!

不過有時瞓得太舒服,個人就越滑越低,我同佢兩個人就好似升降機一樣,挺番直個身,又再滑低……

去旅行搭車不敢熟睡 負責叫醒女朋友

平時喺香港搭車可以瞓得好安樂,但去旅行我就有個重大嘅任務!
就係留意住幾時落車……

「落車叫醒我啊!」女朋友臨瞓前叮囑我。
「但……但係我都好眼瞓喎。」
「你可以瞓啊,不過識落車就得!」女朋友講完之後就安然地進入夢鄉。

喺香港,我大約知道會搭幾耐,又聽得明站名識起身。但係去旅行就慘喇!無論係搭巴士定地鐵,佢廣播個站名出嚟我都唔識聽。

如果大家搭過日本某啲長途巴士都知道,個司機會由上車一直講嘢講到落車,去到咩站亦係由司機用口講出嚟,所以我想睇下巴士站嘅站名都唔得。

但我見女朋友瞓到隻豬咁我又唔抵得,我只好照樣休息,每當感覺到架車停低,我就擘大眼戰戰兢兢睇下到站未……

我望一望女朋友,佢瞓到流晒口水,就知道佢非常信任交俾我,瞓到100%熟睡。

落車時,佢就精神飽滿,我就神經緊繃,繼續當天嘅旅程……

專屬膊頭 一輩子都戒不掉

仲記得第1次女朋友挨落我膊頭,係喺巴士上層。我緊張到腰背挺直全身僵硬,我諗佢都唔會瞓得着。

第1次攬實佢,係因為港鐵太多人,所以「順手」攬住佢,以免佢被色狼所害。佢話覺得好有安全感,我只係覺得佢嘅頭髮好香。

時間耐咗,兩個人一互相挨住,就秒速瞓到成隻豬咁……
我發現,挨慣咗呢個「私家專屬不設外借黃金膊頭」,就一世都冇可能戒得甩。

申請DBS Black Card輕鬆賺里數,享低至1蚊1里,獎賞達80,000里!

p.nmg.com.hk/egt589

下一頁:千祈唔好畀女朋友同一班女仔去旅行