今年初在三藩市的畫展,人龍排到打晒蛇餅!

大家在網上唔多唔少都睇過Joan Cornellà 的血腥幽默諷刺漫畫,大師的畫展終於在今個星期五(6月17日)降臨香港,考慮到Fans比預期多,一眾漫畫迷都寧願提早買定門票,以免去到現場無得Walk in,今次就講清楚畀大家知如何買飛:

Q1 展覽幾時開始?

展覽期由6月17日(周五)至26日(周日)止,為期10天。

Q2 展覽在邊一區舉行?

首個亞洲個人展覽,展覽場地是北角Connecting Space Hong Kong:

Q3 門票幾錢?

入場費為 HK$50 (包括抽獎機會一次, 贏取限量版Joan插晝一幅及紀念品)

Q4 邊度可以提早買飛?( 更新:門票預售已在6月14日截止)

6月14日更新:在旺角Zoo Records、太子 White Noise Records以及中環 The Globe預售的門票已在 6 月 14日截止,據展覽場地Connecting Space透露6月17、18日的門票銷情最好;

錯過了預售門票的朋友,可以於展覽期間Walk- in買飛(但要有耐性,到時可能需要排長龍)。

Q5 門票有否分日子?是否展覽期間隨時進場?

唔係!預售門票是按日子發售的,購票時請說明是要買哪一天的門票; 問過店員,目前仍未有個別日子門票沽清,但建議預算周六周日睇展覽的朋友預早購票。

Q6 Joan Cornellà 本人會否現身?

根據主辦單位回覆記者查詢,Joan Cornellà會現身簽書,仲唔止一日:

Q7  香港展覽有乜睇?

除了手繪畫作真跡,發售繪本新作ZonZo之外,主辦單位Factotum Productions還計劃了DJ 打碟、畫家簽名活動。至於有冇香港限定的畫作、紀念品,就請大家繼續留意官方的公布了!

背景資料: Joan現居巴塞隆納, 他的漫畫充滿黑色幽默, 風格超現實中帶著神秘詭異。無對白的六格漫畫,以日常男女為主角,關於現代生活中的光怪陸離,其黑暗帶點暴力的風格與明亮活潑的顏色形成強烈對比,引領我們反思生活。

Joan Cornellà 香港畫展

日期: 2016年6月17日 – 26日 下午12時至10時
地點: Connecting Space Hong Kong (北角堡壘街18-20號華健大廈地下)
入場費: HK$50 (包括抽獎機會一次, 贏取限量版Joan插晝一幅及紀念品)

下一頁:先睹為快 | Joan Cornellà 12 幅作品圖集

延伸閱讀

6 月畫展前奏 | Joan Cornellà 的 9 幅爭議性作品

香港遊 | 6月畫展!關於 Joan Cornellà 的 7 件事

睇莫奈畫展前你要知的8件事