英倫留學  與家貓Long D

謝曬皮搵貓,係開心嘅!除咗因為收人工而光明正大去玩貓外,最開心係聽她和她貓的故事。自謝曬皮來到倫敦後,最掛心就是她家中2隻貓貓Copy & Paste,所以她堅持每天都要跟2隻貓Facetime,但貓又點會識打電話呢?

幕後功臣全靠她娘了。只是想不到,原來最初,她娘對貓完全不感興趣。「呢家佢錫貓多過錫我啦!兩隻貓又係,好痴佢。家中已沒有我的事了。」

雖然係呷醋話,但皮皮見到媽媽同貓味咁融洽,何嘗不是最開心個個呢!問到會留英定回港,謝曬皮好認真講:「當然返香港抗爭啦!走一個就少一個架啦!」


今年7月即將回歸兼出新書《Long Time No Se5》,今次唔係遊記,唔係吃喝玩樂,而係收錄同update她在英國生活見聞兼不惑,當然仲有她與英國貓的樂事啦!

書名:Long Time No SE5
價錢:$88
出版社:青春文化
出版日期:7月20日

相關文章

英倫留學記 #03 | 喺英國嘅生活,居然滿足到我成為超市「嘟嘢員」嘅夢想⋯⋯

英倫留學記 #02 | 英倫廚神懺悔錄

英倫留學記 #01 | 英國嘅朋友點樣Say Hello?