瑞士,出了名風景好,物價高,極民主,也是其中一個非歐盟歐洲國家。因為姨姨在瑞士居住多年,從少就儲起利是錢為了那張對小朋友來說是天價的瑞士機票。這次旅程有瑞士旅遊局贊助,不花一毫就能實現小小願望,懷著Hihi的心情坐十二小時飛機去破風(其實瑞士好多山,不知幾淆底)。

第一次去歐洲,亦是第一次被Upgrade到Business Class(可能上帝知我下年開始要訓街﹐俾我咁豪華)。坐Swiss Airline已經感受到瑞士是個不折不扣的芝士國,每一餐都有芝士(唔同款嘅芝士),每一餐也是麵包(唔同款嘅包,除咗饅頭)。
早上6點到達Zurich蘇黎世,因為要等還未抵達的北京隊,香港隊先坐火車出發到Stein Am Rhein。 Stein Am Rhein是位於Rhein河邊的一座古城(查實瑞士差不多個個市鎮都有古城)。在香港,大部分年過60/70嘅香港單車友都是送外賣的,而在Stein Am Rhein可以看到配備了車尾袋及營具的公公婆婆車友。

租單車遊蘇黎世

回到Zurich,到火車站附近一間單車店 - Zuri rollt 租單車遊蘇市;瑞士不同地方政府都有單車資助和服務,所以在Zuri rollt可以免費租單車和頭盔(但要放低100CHF按金),亦可到其他單車站租車還車。單車上配置了人力發電的車頭燈、車尾燈及一個車籃。出發之前要檢查一下單車有沒有問題,就在我用力踩上斜的時候,因為太肥個Seat位跌咗落嚟鳥。

一開始帶團伯伯說在蘇黎世踩車好恐怖,好多車;事實上瑞士行車線旁都會有黃色線將單車徑與車路分隔開,從來不會有車逼你。到現時為止,我在大陸、澳門、紐西蘭、泰國、澳洲踩過單車(喺馬路),我個人依然覺得只要在香港踩過馬路,去到邊都踩到架喇⋯⋯
當然不能掉以輕心!

瑞士踩單車有咩注意?

1. 瑞士是靠左行駛,香港則是靠右行駛。
2. 帶頭盔(瑞士法律上沒有規定踩單車要帶頭盔,但既然要威咁就最好帶頭盔)
3. 過馬路時沒有單車線要落車推車
4. 租單車後要檢查清楚單車運作是否正常。
5. 習慣租車的前後剎車位置

Hea踩完蘇黎世,明天就開始深度單車遊瑞士!

預告:

https://www.youtube.com/watch?v=xzIZtnWihFQ