秋天必做的戶外活動一定就曬行山、郊遊和露營!在假日能夠親親大自然,放鬆叉下電,呼吸一下新鮮空氣!早前就有港男與女友去露營,到達營地後竟然發現女友居然帶了電熱水煲,被他質疑時女友的神邏輯解釋令他大翻白眼,忍不住問網民「冇常識有冇得救?」即睇GOtrip小編為你精心推薦的2024香港郊遊最新資訊:

女友露營帶電熱水煲 神邏輯令男友狂翻白眼:冇常識有冇得救?

女友去露營帶電熱水煲?港男表示好難理解女友覺得營地會「有電制俾你插」,對此簡直狂翻白眼。事主照片)
女友去露營帶電熱水煲?港男表示,好難理解女友覺得營地會「有電掣畀你插」,對此簡直狂翻白眼(事主照片)。(圖片來源:香港討論區)

港男上網爆怨女友露營帶電熱水煲

該港男於香港討論區以「我女友去露營帶電熱水煲 佢咩料」為題,指日前與女友孖住去露營時,竟然發現她帶了個電熱水煲。「大佬!佢係真係帶咗嗰啲屋企要插電源,然後啪掣嘅嗰種電熱水煲。」當時港男問女友:「邊度搵個電掣畀你插?」女友竟然回應:「咁大個平地,點會冇啊!唔係人哋去露營點煲水啊?」實在令港男「翻白眼翻到去後面」,對網友呼叫:「冇常識有冇得救?」

露營帶電熱水煲
(圖片來源:TVB《花花世界花家姐》劇照)

網民恥笑港男咎由自取:去酒店或者露營車啦

網民瘋狂笑爆港男,笑稱是港男的錯。「係你冇帶汽油發電機。」又指:「你女朋友係咪唔記得帶拖板?」亦有網民恥笑港男咎由自取,笑稱:「搞到咁為乜,去住酒店好過啦!」或者「改租露營車啦」。

露營帶電熱水煲 網民就建議想歎電熱水煲,一定要去高級酒店。
網民就建議想歎電熱水煲,一定要去高級酒店。(圖片來源:香港討論區)

露營帶電熱水煲 有網民就話女友可能誤會去宿營,或者一心去村屋偷電煲水。
有網民就話女友可能誤會去宿營,或者一心去村屋偷電煲水。(圖片來源:香港討論區)

露營帶電熱水煲 至於這位網民就相當狂野,建議直接生火燒個煲。
至於這位網民就相當狂野,建議直接生火燒個煲。(圖片來源:香港討論區)

營友話帶電熱水煲好正常:帶發電機咪得

不過有幾位網民留言話自己去灣仔營地露營時,見到的確有人帶發電機或者手提儲電器,更帶備雪櫃、電視、冷氣機,相當大陣仗!該網民再表示,在澳洲露營時,電水煲其實算是必需品,幫口解釋講可能女友「鬼仔性格」,以為香港營地好似外國營地一樣設備齊全,而非大家口中所講——「低低哋」。

露營帶電熱水煲 不過有露營經驗的網民就話帶發電機就有電,反而最怕是不夠電油。
不過有露營經驗的網民就話帶發電機就有電,反而最怕是不夠電油。(圖片來源:香港討論區)

露營帶電熱水煲 有網民更曾親眼目睹有營友帶發電機外,更帶了冷氣機,夠晒透心涼。
有網民更曾親眼目睹有營友帶發電機外,更帶了冷氣機,夠晒透心涼。(圖片來源:香港討論區)

露營帶電熱水煲 不過一山還有一山高,另一位網民見過帶齊冷氣機、雪櫃、電視,不過亦不應該感到奇怪,因為網民話外國營地一向設備齊全,帶電器其實濕濕碎。
一山還有一山高,另一位網民見過有人帶齊冷氣機、雪櫃、電視,不過亦不應該感到奇怪,因為網民話外國營地一向設備齊全,帶電器其實濕濕碎。(圖片來源:香港討論區)

網民搞笑回應:千錯萬錯都係你錯!

同時亦有網民搞笑指出其實錯在男方:「醒少少啦,唔識帶電去㗎咩?!」、「你嘔電出嚟咪得囉」、「咁大個平地可以整風力發電!一句就試到條仔唔係做發明家既材料」、「男朋友要帶發電機是常識吧,難得女朋友肯帶野去,求生指數零分再深造啦!」、「你需要一隻比卡超」!

露營帶電熱水煲 網民:「你需要一隻比卡超」
網民:「你需要一隻比卡超」(圖片來源:《精靈寶可夢》截圖)

圖片來源:香港討論區、TVB《花花世界花家姐》劇照、《精靈寶可夢》截圖