騙徒手法層出不窮,近日WhatsApp又有最新的騙案出現,有港人上載一張對話截圖於Facebook警剔人們。對話中見到有朋友突然發訊息向事主借錢,幸好事主防備心比較強,憑2點識穿對方是騙人的,而事後再問該位朋友竟發現本人也不知道,WhatsApp記錄完全沒有當中的對話,令人感到十分離奇。

whatsapp 騙案 WhatsApp新騙案
WhatsApp新騙案(圖片來源:Unsplash@Dimitri Karastelev)

WhatsApp騙徒出新招!用家被盗用帳戶毫不知情:佢哋慣常用同一手法

在Facebook群組中的一張照片可見,事主指自己一位朋友在某日下午2時收到朋友的借錢訊息,指自己銀行卡超過了轉帳限額,因此請求對方「手頭上有無$9,800? 幫我過數先,聽日十點過翻畀你」。而事主朋友當時即回答指「有很多」,對方看到後旋即傳送自己的銀行帳號、持有人名稱及轉數快電話號碼給事主,並指「轉咗發圖同我講」。事主朋友發現2大漏洞,指「佢平時一定唔會無稱呼」、「呢個人有錯字」等細節踢爆對方是騙徒,於是回應「我有冥通銀行咋,你啱唔啱使」,而對方則未有再回應。事主於是在網上警世,指「留意番WhatsApp呃人手法」。

whatsapp 騙案
(圖片來源:Facebook@黃大仙區友(黃大仙,新蒲崗,鑽石山,慈雲山⋯⋯))

港人揭同樣遭遇:被盗用係連自己都睇唔到Record

另外,亦有讀者向我們表示,指自己近日遇到同類WhatsApp騙案,指「有日突然收到呀妹嘅訊息,一嚟就叫我『家姐』,問我有無兩萬蚊,幫佢過筆數,我話無,佢就問有無一萬,我知道佢要咁多錢緊係要問清楚,點知佢話係借畀朋友找卡數,仲叫我唔好問甘多(咁多),肯唔肯就得了」,之後再補一句「放心啦,我邊次問你借錢唔還比你啊」。說到此,她已感到奇怪,追問下去,妹妹再稱:「有D嘢係好敏感嘅嘛,我係中意佢,你可唔可以幫我,聽日絕對轉番俾你(畀你)」。而她最後決定用一句「打電話傾好啲」來秒殺對方。

而最離奇的是,她最後直表打給妹妹,妹妹即時截圖給她並指自己手機沒有任何訊息Record,驚覺自己被盗用帳戶都不自知。與身邊朋友分享後,方知最近原來很多人遇到相同情況,險中招,提醒一定要提醒身邊家人,以免被騙!

圖片來源:Facebook@黃大仙區友(黃大仙,新蒲崗,鑽石山,慈雲山⋯⋯)、Unsplash@ Dimitri Karastelev、讀者提供資料或影片來源:原文刊於新假期