大快活為港人最愛連鎖快餐店之一,不時都會推出新款菜式,最近有名港人叫了新出的芝士焗班蘭雞肉飯,但就大呻中伏「中咗輻射咁樣」,從相片可見的確賣相欠佳!

大快活芝士焗班蘭雞肉飯賣相恐怖:似中輻射

有港男早前於大家樂叫了新出的芝士焗班蘭雞肉飯外賣,但打開盒時就發現中伏,從圖片可見焗飯外賣相當驚人,芝士沾染了班蘭,因此變得綠色一片,單看相的確是略欠開胃,令到港男都忍不住大鬧:「係大快活買X咗個芝士焗班蘭雞肉飯,中咗輻射咁X樣」。

大快活 芝士焗班蘭雞肉飯
(圖片來源:大快活圖片)

大快活 芝士焗班蘭雞肉飯 單看賣相很驚人。
單看賣相很驚人。(圖片來源:Facebook群組@香港茶餐廳及美食關注組)

大快活 芝士焗班蘭雞肉飯
(圖片來源:Facebook群組@香港焗豬扒飯關注組)

網民反撐冇問題:其實100%對版!

有網民都認同焗飯賣相差,「嘩梵高式焗飯」、「聽個名都知係地獄菜式」、「未食都覺暈」、「好似芝士再發霉」、「好似係恆河啲水」。但大部分網民就反斥是事主自己的問題:「班蘭綠色唔係好正常既咩,係樣衰啲啫」、「焗有芝士有班蘭有雞肉有飯有?又做投訴….L」、「芝士有芝士,班蘭色水有班蘭色水,雞肉有雞肉,焗有焗,100% 對板」、「班蘭係綠色,芝士黃色,又有雞肉,個樣又焗過!西客?」。

大快活 芝士焗班蘭雞肉飯
(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

圖片來源:大快活圖片、Facebook群組@香港茶餐廳及美食關注組、Facebook群組@香港焗豬扒飯關注組