當結咗婚,唔單止代表你同另一半兩個人嘅生活合而為一,仲代表咗將兩個家庭嘅圈子合而為一。就算平時雙方家長幾和睦共處,去到新年都會面臨一個難題。到底年初一,應該去我屋企拜年,定係去老婆屋企拜年呢?為咗呢個問題,我同老婆鬧咗場大交。

跟足新年傳統,未拜年先鬧交

我:「年初一去我屋企,年初二去你屋企,OK?」
老婆:「唔得啊,年初一要去我屋企先,因為之後要去埋我嫲嫲屋企。」
我:「但……年初一傳統不嬲都係去男家嗰邊先啦!」
老婆:「咁我屋企人就唔重要啊!點解一定要遷就你?」
我:「唔係,但我要同屋企人交代嘛!第一年結婚就去唔到拜年……」
老婆:「我都要交代啦~」

結果,花盡九牛二虎之力,同老婆討論咗好耐,結論係……點解新年嘅傳統要咁專制、咁唔理人感受?

婚後要顧兩頭家,左右做人難

我老竇係傳統嘅人,年初一一定要我同老婆去拜年。我老竇個老竇都係傳統嘅人,年初一一定要有齊晒仔女同埋啲孫去搵佢拜年。所謂嘅拜年,係要坐足全日,食埋晚飯,唔能夠坐一陣拍拍屁股走人。我老竇十年前就已經講:「你阿爺年紀大,哄下佢開心囉~都唔會煩到你幾多年啦!」

講得啱嘅,所以我結婚前,每年新年都會去陪阿爺。但結咗婚,老婆嘅屋企都有一個年紀大嘅阿爺。年初一只得一日,我唔單止要應付父母要求,帶個老婆去同佢哋拜年,仲要應付我父親嘅父母要求……

不跟傳統,分開拜年都可以

同樣地,老婆雖然被稱為「女家」,但佢都有屬於自己嘅家庭,佢父親嗰邊都有一個「男家」。到底應該點樣分配?

「我諗到喇!」
「點啊?影分身啊?定係割開我兩邊啊?」聽老婆語氣,佢仲嬲緊。
「我哋不如去旅行避世,一齊做不孝子!」
「黐線咩!不如咁啦……」
「點?」
「我哋分開去拜年,食完晚飯,一齊去食糖水,其實都開心啫~」

或者我真係唔係一個傳統嘅人,如果為咗跟足傳統而令我同老婆鬧交,倒不如簡簡單單,出嚟食碗糖水,出街行番個大運,咁樣更加開心。

下一頁:【狗年運程】麥玲玲教路 2018外遊貼士|12生肖出門提升運程攻略