杜如風喺《關西攻略》就一共去咗3個 關西市場 ,包括大阪嘅黑門市場和歌山嘅黑潮市場京都嘅錦市場。三大市場各有賣點,去開關西玩嘅你時間有限,唔知點取捨好?睇下3大市場有咩好食好買再決定啦!

1) 勁食海鮮 - 大阪黑門市場

去得黑門市場當然以食海鮮為主啦!喺呢度大家可以食到好多 King size 嘅海鮮,仲有河豚刺身、即開海膽、神戶牛同時令生果等等,價錢雖然唔算好平,但勝在多選擇而且集中。黑門市場仲好貼心咁有一個免費休憩處畀大家買咗一堆食物之後去搵個位慢慢食!

而行黑門市場仲有一個好處就係呢度除咗有得食,仲有得買!黑門市場有3間藥妝店,一間係出名冇得免稅但超低價嘅OS Drug,另外兩間就係可以免稅嘅藥妝店;仲有一間100円店同買電器嘅舖頭,連賣襪同零食嘅舖頭都有,啱晒食飽再慢慢行慢慢買!

kuromon_market46

更多詳情:

杜如風《關西攻略》黑門市場 6 大推介 

大阪 黑門市場 覓食指南 | 必食必逛12間店舖推介

黑門市場

地址:大阪府大阪市中央区日本橋2丁目4番1号
交通:地鐵「日本橋站」下車10號出口

2) 即劏吞拿魚 - 和歌山黑潮市場

和歌山的黑潮市場因為近海,所以海鮮類的選擇絕對不比大阪的黑門市場少,而且更新鮮!黑潮市場最值得留意的,就是一天有三次的吞拿魚解體show,師傅會將一條巨大的吞拿魚解體,告訴你平時吃的「大拖羅」、「大拖羅」和「赤身」是指魚的那一個部位,看完就知大拖羅有多矜貴!而在3月5日至6月26日還有吞拿魚祭,千祈唔好錯過!

當然這裡不止吞拿魚啦!各類的海鮮在這裡也可以找到,而且這邊還有不少餐廳,當中也有提供熟食的,不喜歡吃魚生的人也不用擔心。大胃王最愛的放題也有,在這裡大家一定可以吃到肚滿腸肥!

ichiba_02

更多詳情:《關西攻略》杜如風 |第5集 黑潮市場睇解剖吞拿魚

黑潮市場

地址:和歌山市毛見1527
交通:乘JR到海南站再轉乘巴士約15分鐘,在「和歌山遊艇城(マリーナシティ)」下車
吞拿魚解體show:每日三次 11時、12時30分、15時

下一頁:睇埋「京都人廚房」,究竟邊個最值得去?

3) 京漬物集中地 - 錦市場

杜如風在《關西攻略》第9集就去了有「京都人廚房」之稱的錦市場。和大阪的黑門市場及和歌山的黑潮市場不同,錦市場不是主打海鮮,但大家在這裡卻可以找到更多有地道風味的食品。錦市場沿線的商舖大多銷售魚,京都蔬菜等生鮮食材或乾貨,醃菜等加工食品,且老店眾多。在這裡可以買到眾多京都特有的食材。當中不得不提的是京漬物,也就是我們所說的醃製食品,來京都一定要嚐嚐!而除了京漬物,也有不少食物值得一試,如大大顆的栗子(秋天限定)、玉子燒、鵪鶉蛋八爪魚、還有抹茶食品等!

逛錦市場不能錯過的,還有這家錦天滿宮!在商店街出現的神社,是求學問的好地方!而錦市場也有不少售賣各類紀念品的店舖,大家最愛逛的藥妝店和100円店也有,而且還是不用收稅的100円店,非常好逛!
kansai_market

更多詳情:關西攻略 杜如風 |第9集 錦市場有咩好行?

錦市場

地址:京都市中京區錦小路通寺街通.高倉通
交通:地下鐵烏丸線四条駅下車,步行約3分鐘/阪急京都線烏丸駅下車,步行約3分鐘

總結:3個 關西市場 都好吸引,應該如何選擇?

如果大家是第一次去關西玩,相信大部分人也會選擇在大阪住,所以大阪黑門市場是非常值得大家花大半天去吃吃喝喝,雖然價錢並沒有很便宜,但勝在選擇多和就腳!而如果你的行程有包括京都,也請你務必用半天時間到錦市場一遊,吃飽再去其他京都景點也不遲,但和歌山就不太推薦,因為始終要考慮交通問題。但假如你已經不是第一次去關西玩,編輯建議你花上幾天到和歌山一遊,除了可以去黑潮市場覓食,也可以到白滨看風景,會有驚喜喔!