1. 香港人旅行, 著重飲食和shopping, facebook上主要都是share食物和瘋狂戰利品為主; 相反, 外國人比較喜歡戶外活動和夜生活, 行山、沙灘和酒吧是他們的首選。

2. 香港人旅行, 總是趕頭趕命, 五日要去十個地方, 兩星期歐洲要去七個國家, 走馬看花是他們的指標; 相反, 外國人的假期比較悠揚, 所以著重的是relax和感受。

3. 香港人旅行, 通常都住酒店, 因為比較有安全感和舒適感, 只有backpackers會選擇入住hostels ; 外國人旅行, 即使是全家人去旅行, 都會住hostel。

4. 香港人旅行, 一定會先去書局煲定買定旅遊書, 然後又周圍問去過既朋友, 即使只係去日本台灣韓國, 閃閃書是他們第一選擇; 相反, 外國人很少會買書, 多是用google, 最多也是看一下lonely planet。

5. 香港人旅行, 最愛在出發前在機場水牌打卡; 相反, 外國人會去到當地才報平安。

6. 香港人旅行, 其他朋友會回應:「哇!你又去旅行!」「乜你咁有錢既?」「乜你咁多假既?」「記得買手信呀!」「喂, 你幫我睇下有冇呢個買丫!」; 相反外國人旅行, 朋友不會有太大反應。

你喜歡邊種?
————————————————-
一直都在窮遊….如果你跟我有相同理念..
可以去睇下我既《背包浪子》page ~
https://www.facebook.com/travelmystory