出外用膳時最怕就是發現食物中有異物,尤其是食到最後才發現就更令人反胃!日前有澳門網民到一間日本餐廳用膳時,進食到最後時竟然在魚湯內發現半枝牙刷,大量刷毛更散落在湯內!食客即時向餐廳索償,但遭到拒絕同時更提出另一個超離譜的賠償,引來事主與大批網民鬧爆!

魚湯 甩毛牙刷 日式餐廳魚湯驚見半枝甩毛牙刷示意圖,非當事人)
日式餐廳魚湯驚見半枝甩毛牙刷(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《紅衣女孩》劇照)

日本餐廳魚湯驚見半枝甩毛牙刷 事主:以為刷毛係魚骨

一名網民於Facebook群組「澳門難食中伏團」發文,他表示於星期一到澳門一間日式餐廳用膳時,在餐廳叫了一碗魚湯。未料在享用魚湯時,卻發現碗內有半支米白色的牙刷,最嘔心的是牙刷上的刷毛已甩掉一半,刷毛都散落在魚湯裡面。由於他之前一直誤以為牙刷毛為魚骨,便沒為意安心飲湯:「飲咗幾多落肚就不得而知」。當他得知真相後就即時感到極度反胃:「成餐食咗嘅嘢即刻想嘔返晒出嚟」。

他即時向餐廳反映事件,廚師特意出來解釋道歉並解釋到:「牙刷係刷魚骨嘅」,而餐廳負責人其後亦到場,並向事主指出犯錯員工將會即時解僱,今次用膳全單免費,並承諾他下次光顧可以免費享用。但負責人的危機處理手法並未能平息他的怒氣:「試問食到一次咁樣,仲食到下一次嗎?」同時他亦要求食店賠償$1,000:「去洗胃又好,精神損失費用又好,親身試過就知真係會有心理陰影。」

魚湯 甩毛牙刷 示意圖,非當事人)
他要求食店賠償$1,000:「去洗胃又好,精神損失費用又好,親身試過就知真係會有心理陰影。」(示意圖,非當事人)(圖片來源:jtbc《先熱情地打掃吧》劇照)

惟負責人拒絕作出他所提出的$1,000賠償,同時指出「公司會計帳目冇辦法咁樣出數」,反而提出可以開一張擁有同等金額的會員卡讓他下次消費使用,但雙方最終都未就事件達成共識。事主後來補充到,他與一同用膳的朋友在事後發燒,更向食安中心反映事件,但食安中心只是對事件表示關注,並沒有對餐廳作出任何行動。

魚湯 甩毛牙刷 示意圖,非當事人)
事主後來補充到,他與一同用膳的朋友在事後發燒(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《這個夏天有異性》劇照)

網民嘩然:飲完湯可以即刻刷牙

而事主發文時上載了幾張涉事魚湯的相片,大批網民看到相片後紛紛嘩然並大呼嘔心:「食日本餐送『涮涮』湯」、「嗰兜湯仲有好多人飲過」、「隻牙刷仲要黑蚊蚊(黑鼆鼆)」、「咁大支牙刷都放埋落去,好嚴重嘅一個錯誤,個員工發緊夢定有心害個老細呀」、「飲完湯可以即刻刷牙,間店舖真細心」「其實唔駛叫佢賠,叫負責人即場食X晒佢咪得囉!」。

魚湯 甩毛牙刷 示意圖,非當事人)
網民:「咁大支牙刷都放埋落去,好嚴重嘅一個錯誤,個員工發緊夢定有心害個老細呀」(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《喋血雙雄》劇照)

亦有網民指他因為此事造成極大心理陰影,認為賠償十分合理「賠1000蚊抵到爛啦」。但亦有網民指出事主向店方索償指定金額做法「肉酸」:「一係食到你唔舒服,你睇醫生要求佢賠償醫療費用,直接咁叫佢畀一千你又肉酸咗。」

魚湯 甩毛牙刷 網民指他因為此事造成極大心理陰影,認為賠償十分合理「賠1000蚊抵到爛啦」示意圖,非當事人)
網民指他因為此事造成極大心理陰影,認為賠償十分合理「賠1000蚊抵到爛啦」(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《巴黎假期》劇照)

圖片來源:電影《紅衣女孩》劇照、Facebook@澳門難食中伏團、jtbc《先熱情地打掃吧》劇照、電影《這個夏天有異性》劇照、電影《喋血雙雄》劇照、電影《巴黎假期》劇照