繼1月中的「超級孖寶兄弟」玩具後,日本麥當勞在2月16日開始送出最新的兒童餐附贈玩具,聯合Q版汽車「CHORO-Q」推出「麥記彈弓車」主題系列,全套一共8種款式!編輯K在遊日期間就試過換領,有以下心得分享:

01./500円換一隻

「開心樂園餐」的售價為500円(円價升咗,一餐約HK$34 :( ),24小時都有得換,外賣或店內用餐價錢一樣,不過紅色笑臉的紙袋就不是間間店都有提供,編輯K分別在六本木的McCafe以及新宿24小時店吃了三次Happy Meal,換了三架車仔:

02./一套8款餐車、造型cute爆

今次發行的「開心樂園餐CHORO-Q」,將以麥當勞的經典食材、角色造型為車身概念,Q版造型爆趣滿分,一共有8種款式分別為:

– 麥當勞叔叔大頭鞋Q、汽水杯Q、炸薯條Q

– 麥當勞流動店Q、 迷你鬆餅Q、 甜粟米Q

– 開心樂園餐Q、 芝士漢堡Q

03./密封包裝、隨機換購

跟香港換購方法唔同,日本的開心樂園玩具採用「扭蛋模式」,一次過推出,但就密封包裝,無得揀款式,不過由於車仔造型奇特,基本上拎到上手已可以「甩」出車款,夠厚臉皮的,不妨試試向店員要求換另一包(不過亦唔保證可以換齊全套)。 

下一頁:同期仲有另一款玩具,千祈唔好換錯!

04./「裸妝」曝光,車仔貼紙自己貼

拆開包裝後,發現回力車仔都係光脫脫的,原來每架附有一張貼紙,車轆、車身、防撞欄以至車頭燈都等你自己動手貼:


05./同期仲有少女動漫玩具,唔好換錯!

順帶一提,埋到櫃位才發現,今次除了「Choro-Q」,同期仲有少女動漫「星光樂園」的玩具,記得唔好換錯!英語程度有限的店員,只要講「for boys」佢都會畀到Choro-Q你!