【#GOtrip快閃12點】今日「GOtrip快閃12點」反傳統,唔講點樣買平機票/酒店,而係教大家攞WAmazing免費日本15天SIM卡!只要登記後,憑QR code就可以喺日本機場領取!跟住以下步驟,3分鐘就搞掂。

提供嘅免費SIM卡專為香港/台灣遊客而設,SIM卡有效期為15天,並且提供500MB流量,支援4G。雖然不是很多,但總好過冇呀!呢張卡全日本都用得,但領取就要去指定機場。出發前,記得先完成以下步驟。

1.從app store下載WAmazing app

WAmazing app下載網址:
(iOS)http://p.nmg.com.hk/bqy368
(Android)http://p.nmg.com.hk/bfqsw7

2.註冊或登錄WAmazing

可以用facebook、G-mail及e-mail註冊。

3.申請免費SIM卡

註冊後按SIM卡,就可以進入以下版面。

4.確認條款及細則

5.選擇領取方法

換領地點主要都是一線及二線城市,而可領取的機場都算多。

6.領取免費SIM卡QR code

*申請4小時後,才可取得SIM卡QR code。

7.抵達機場,在領取機領取

呢張卡仲有幾個好處,就係訂日本酒店同召喚日本的士都唔計流量,而且可以隨時更改領取地點同時間。當然編輯深明500MB點夠用,所以,可以喺app入面增加流量,不過價錢都幾貴:500MB 999円、1GB 1,499円、1.5GB 1,999円。