秋風起,又到了適合郊遊的季節。無論你的目的是行山、camping或純粹想BBQ,想型盡整個山頭,裝身是非常重要的!香港第一間outdoor用品專門店最近正式登陸銅鑼灣,並齊集多個美日人氣品牌,包括日本「露營界LV」 snow peak 、美國的Coleman、Poler及Alite等等,價錢跟直接在當地買差不多,以後唔使抬餐死!現在上網登記成為會員,更可獲得$200 coupon(可用於online shop),即是平過在日本買呀!

廢話少講,睇下有咩正嘢賣先!

GO WILD其實是間online shop,目前以pop-up store的形式率先登陸銅鑼灣白沙道的Columbia,到12月旗艦店便會正式開業。

即刻上網站登記成為會員,即可獲得$200 coupon,買滿$2,000便可以使用。(雖然網上的貨品未算齊全,但據聞會陸續上架,所以都係快手登記攞咗200蚊coupon先好!)
網址:www.gowild.hk

有可以兩手揈揈就入住的特色露營好去處嗎?

不想自備露營用品等準備工夫,想體驗一下郊外露營樂趣的話,可以試一下近年流行的豪華露營Glamping,即看:豪華露營Glamping推介;想專門體驗特色露營車可看特色露營車推介;如想親身體驗一手一腳搭建營帳的樂趣,又擔心營地荒蕪,可以到私人營地,營內附有食水、設備齊全,也有淋浴間及洗手間,即看:懶人露營營地推介

露營需要帶甚麼?第一次露營有甚麼要準備?

露營一般需要營帳、充氣睡墊、電動氣泵、營錘、營燈、水煲、GAS爐…即看露營用品推介