日前就有網民與家人到尖沙咀一間鐵板燒Omakase慶祝母親節時中大伏,套餐要價不斐但食物難食還出漏主菜,而餐廳的回應與處理手法更令他正呼自己為「水魚」!

Omakase $4,000尖沙咀Omakase難食兼出漏主菜
$4,000尖沙咀Omakase難食兼出漏主菜(圖片來源:unsplash@rodlong)

$4,000鐵板燒Omakase突變「空氣餐」 次貨招待兼上漏主菜 侍應:Sorry囉

日前有網民於連登討論區發文表示打算與家人慶祝母親節,所以找一間好食的餐廳用餐。而父母表示曾到尖沙咀一間鐵板燒Omakase用餐幾次,覺得食物質素與服務都不俗,因此也推薦事主向這間餐廳用膳,想不到這才是一切惡夢的開始……

Omakase 事主打算與家人慶祝母親節
事主打算與家人慶祝母親節(圖片來源:unsplash@Ijaz Rafi)

由於事主媽媽不吃牛肉,所以他就問餐廳職員會不會有沒有牛肉的爐端燒套餐,職員回覆沒有牛肉的爐端燒套餐要價$1,600,但含美國牛肉的爐端燒套餐只需$900,而含和牛的爐端燒套餐則要價$1,300。不過事主認為一家人出外用膳「最緊要開心」,便沒有太過介懷價錢,後來便叫了兩個和牛套餐及一個不含牛肉的爐端燒套餐,總價為$4,200。

Omakase 由於事主媽媽不吃牛肉,所以他就問餐廳職員會不會有沒有牛肉的爐端燒套餐
由於事主媽媽不吃牛肉,所以他就問餐廳職員會不會有沒有牛肉的爐端燒套餐(圖片來源:GOtrip編輯部)

但開始用餐後就出事了,當事主的宮崎牛肉上菜後他嚐了一口:「我X你老母,堅韌過我條命呀」他狠批牛肉三無「無味、無脂肪、無口感」,還將牛肉煎至全熟!他更指「x寶啲合成肉都無你間『Omakase』咁難食」。再來一個蟹蓋時,蟹蓋內居然塞了紫蘇葉:「我食任何一間平民居酒屋都唔會咁癲吓話?」

Omakase 「堅韌過我條命呀」的宮崎牛肉
「堅韌過我條命呀」的宮崎牛肉(圖片來源:連登討論區截圖)

向餐廳投訴只獲一句卸責回應 疑當熟客為「水魚」

他思索片刻,認為以這個價位的鐵板燒Omakase而言,這個質素實在是不合理,便禮貌地向侍應查詢是不是上錯菜。豈料侍應竟回覆到:「有時供應商會俾啲次貨我地,等我同佢地反映吓先」氣憤的他認為餐廳推卸責任:「你做餐廳唔識睇咩肉唔俾得客食㗎咩?個客食完就一句反映吓就ok?」

Omakase 侍應:「有時供應商會俾啲次貨我地,等我同佢地反映吓先」
侍應:「有時供應商會俾啲次貨我地,等我同佢地反映吓先」(圖片來源:unsplash@moreau tokyo)

餐廳繼續上菜,但事主到此刻已經對食物質素不抱任何希望,以「求其放入口啦」的想法進食。但他越食越覺得不對勁,逐向侍應索取菜單:「原來我哋個餐同$900個餐只係多咗啖海膽同北寄貝,仲要少咗一隻蝦同一碗蛤湯。當我水魚咁樣X,本身book嗰時又話咩一定滿意,原來都係想水X啲客!」

因為當日是為了慶祝母親節,反正媽媽也不吃牛肉,牛肉質素多惡劣也與她無關,只要媽媽的主菜無問題 就算了,所以事主便強忍怒氣繼續用膳。但用餐時間已過一個半小時,直到晚上9時媽媽的主菜仍未見蹤影:「知唔知最後上咗咩主菜呀?各位觀眾,你一定估唔到呀!係空氣呀,即係無上到呀!」

Omakase 事主便強忍怒氣繼續用膳,但最後發現媽媽的主菜不見蹤影示意圖,非當事人)
事主便強忍怒氣繼續用膳,但最後發現媽媽的主菜不見蹤影(示意圖,非當事人)(圖片來源:公視《我們與惡的距離》劇照)

主菜失蹤卻無交代 事主硬食千元空氣餐

事主最後按捺不住詢問侍應,侍應先是回答「唔記得咗sorry囉」,後來更表示「不過都就十點,我哋都諗緊點趕啲客走,咁啦簡單啲我收你$1,200啦。」他坦言因為媽媽不吃牛肉與刺身,所以整餐鐵板燒Omakase只吃了沙律、前菜、薄切無味熟鮑魚一隻、一個熟蟹蓋、幾口海膽、炒飯與甜品,根本一整餐不值$1,600!最後因為扣減了$400,所以這餐母親節晚餐一共$4,000。但因為父母的意願便沒有當場追究:「如果唔係兩老唔想搞事,我一X定X到佢開花呀!」

大批網民看到帖文後紛紛鬧爆餐廳當客人是水魚:「伯母委屈了」、「吓4,000蚊食呢啲,呃錢呃到咁」、「好唔好食好主觀,但畀成4,000蚊可以有一個客無full set都幾癡」、「唔記得上主菜?間野個老細冇出糧所以啲伙記要玩X啲客?」同時也有曾到涉事餐廳用餐的網民留言:「我上次都喺呢間垃圾做咗水魚俠」、「呢間餐廳食過,狗也不X」。

Omakase 同時也有曾到涉事餐廳用餐的網民留言:「我上次都喺呢間垃圾做咗水魚俠」示意圖,非當事人)
同時也有曾到涉事餐廳用餐的網民留言:「我上次都喺呢間垃圾做咗水魚俠」(示意圖,非當事人)(圖片來源:JTBC《夫妻的世界》劇照)

後來事主亦回應部分網民:「學Alfred Chan咁講,我哋每一次食都只可以反映當日食物質素,可能今日個廚唔同咗,可能來貨又會唔同咗。但服務質素就唔會經常變了,依樣亦係最嬲嘅嘢。」

Omakase 近年「Omakase」在香港大受歡迎
事主:「我哋每一次食都只可以反映當日食物質素,可能今日個廚唔同咗,可能來貨又會唔同咗。」(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《全城熱戀》截圖)

除此之外也有大批網民嘲諷他沒有報警,笑他超水魚:「唔報警?咁都忍得唔怪之得屎都放得入口」 、「多得你呢啲水魚,香港呢啲onX餐廳先可以咁fat fat」、「佢唔劏你劏邊個啫」、「見到個餐牌都唔會食啦,成千蚊得堆垃圾嘢」。

涉事食店原來是「積犯」 網民大呻同樣經歷

另外也不少網民指涉事餐廳在食評網Openrice上也有不少負評,不少曾用餐的食客都紛紛表示中伏「貼錢買難受」,負評包括食材有腥臭味、食物疑似煮燶也照常上菜、服務差劣等,勸事主下次訂位前應多做資料搜集,減低中伏機率。

Omakase 不少網民指涉事餐廳在食評網Openrice上也有不少負評,勸事主下次訂位前應多做資料搜集示意圖,非當事人)
不少網民指涉事餐廳在食評網Openrice上也有不少負評,勸事主下次訂位前應多做資料搜集(示意圖,非當事人)(圖片來源:tvN《流星》劇照)

圖片來源:unsplash@rodlong、unsplash@Ijaz Rafi、GOtrip編輯部、連登討論區截圖、unsplash@moreau tokyo、tvN《流星》劇照、JTBC《夫妻的世界》劇照、電影《全城熱戀》截圖、tvN《流星》劇照、公視《我們與惡的距離》劇照