香港經濟近年一直低迷,街道上亦都多了不少空置的地鋪,遲遲未能夠出租。連中小企都支持不住紛紛結業,就連連鎖店都有倒閉的現象。繼早前連鎖店Crostini突然結業,坊間開始猜測會陸續有連鎖餅店結業,豈料事隔不足一個月,近日有曾多達50間分店的凱施餅店突被稅務局入稟追討高達1400萬元稅款,揭其欠13個業主租金、拖員工糧、欠強積金供款等。網民得知後指「又執一間餅店?」、「Crostini 2.0」?

759752 凱施餅店結業危機 有曾多達50間分店的凱施餅店
有曾多達50間分店的凱施餅店(圖片來源:Facebook 圖片)

凱施餅店或現結業危機 被指拖欠580名員工薪金:強積金都無供76萬

凱施餅店近日被指出現結業危機,觀眾謝先生向《東張西望》爆料,指他工作的連鎖餅店年頭開始延遲出糧,由拖延兩星期到兩個月不等,員工因為擔心老闆隨時「走佬結業」,要面臨失業加欠薪兩大困境。加上早前Crostini突然結業一事令到員工都十分擔心有類似的情況出現,因而希望獲得公眾關注事件。

759752 凱施餅店結業危機 早前Crostini突然結業一事令到員工都十分擔心有類似的情況出現
早前Crostini突然結業一事令到員工都十分擔心有類似的情況出現(圖片來源:Facebook@Crostini)

員工爆料:年頭開始拖糧 但只發生於廠房生產部門

謝先生在《東張西望》中表示,由年頭開始,拖糧的情況越趨頻密,而當中試過拖糧達3個月。他指「以前都試過間中出糧唔準時,但後尾真係越嚟越誇張,超過一個月都試過,但又唔係個個部門都有呢個情況出現,前線員工同物流運輸部門多數可以準時出糧,只係廠房生產部門就拖得好明顯。而且年資越深就拖得越耐,我就覺得好不安啦,之前有同事直接向上司問,問完先有機會出糧。」然而,謝先生本人亦聯絡勞工處備案,節目中亦透露嘗試聯絡店方,但節目播出前都沒有得到回覆。

759752 凱施餅店結業危機 謝先生在《東張西望》中表示,由年頭開始,拖糧的情況越趨頻密
謝先生在《東張西望》中表示,由年頭開始,拖糧的情況越趨頻密(圖片來源:TVB@東張西望截圖)

凱施餅店營運30年不敵疫情 網民:其實係敵不過對手

90年代才轉營為餅店的凱施,最高峰時高達50間,30年後變得「糧都出唔到」,有網民分析凱施餅店因為對手太多而引致結業:「頂級既Gontran Cherrier同Bakehouse嗰啲咪又係咁多人排隊,好似唔使錢咁」、「市面上有太多種類的面飽,又有湯種、又bagal嗰啲,點同人哋爭?」。又有網民認為是其店面的衛生情況令到人卻步:「個店面太污糟,啲燈又暗」、「幾年前見過佢地運輸好污糟,從此永不再食」。

759752 凱施餅店結業危機 Bakehouse長期有人排隊
Bakehouse長期有人排隊(圖片來源:IG@Bakehouse截圖)

有網民亦都為此而感到可惜,事關凱施品質味道符合價錢,又指:「佢個咩沙律卷幾好食」、「辣肉鬆包世一」、「連鎖店最好食嘅菠蘿油就係凱施,同店員熟夜晚仲可以即場整畀你」、「店員仲有冇菠蘿油,佢二話不說幫我拎個包開邊再塞舊大牛油,好warm」

759752 凱施餅店結業危機 網民認為凱施餅店的沙律卷幾好食
網民認為凱施餅店的沙律卷幾好食(圖片來源:Facebook圖片)

工聯會表示關注事件:盼盡快解決

凱施餅店拖糧事件被揭發後,工聯會前日發關注聲明,並指已於餅店聯絡,希望短期內可以解決欠薪事宜。

759752 凱施餅店結業危機 工聯會前日發關注聲明希望可以盡快解決
工聯會前日發關注聲明希望可以盡快解決(圖片來源:Facebook@工聯會)

凱施餅店現結業危機?

凱施餅店近日被指出現結業危機,觀眾謝先生向《東張西望》爆料,指他工作的連鎖餅店年頭開始延遲出糧,由拖延兩星期到…詳情請看

凱施餅店背景?

90年代才轉營為餅店的凱施,最高峰時高達…詳情請看

Tags :
撰文:Christine Chau圖片來源:Facebook@工聯會、Facebook 圖片、IG@Bakehouse截圖