電影《功夫熊貓 3》即將會在 3 月頭上映,麥當勞乘勢推出多款功夫熊貓系列食物同產品。新推出兩款全新爆脆刺激口味漢堡,仲有其他以功夫熊貓為包裝的食品,包括一直深受大家喜愛的 Shake Shake 薯條都返嚟啦!而功夫熊貓迷要注意啦,麥當勞仲推出咗「反正有熊貓」餐碟套裝,印有功夫熊貓與一眾好友的 Q 版造型,一定要把握機會換!功夫熊貓系列將於今日起( 2 月 25 日)陸續登場,粉絲敬請密切留意。

1.兩款全新口味漢堡

2.功夫熊貓包裝

3.限定熊貓餐碟

喜歡功夫熊貓嘅記得換呢套功夫熊貓餐碟套裝,由 3 月 3 日起開始換領,買任何食品就可以加$100 換餐碟套裝一套,兩款瓷碟之外仲有總值$30 的現金劵。

麥當勞「反正有熊貓」餐碟套裝

換領日期:3/3 起
價錢:任何食品,加HK$100 即可換購全新「反正有熊貓」餐碟套裝一套/ 惠顧 24 小時麥麥送滿$70,即可加$100 換購「反正有熊貓」餐碟套裝 1 套

*供應地點只限指定的麥當勞餐廳(自助點餐機除外)及 24 小時麥麥送(網上訂餐除外),不包括海洋公園、沙田馬場、跑馬地馬場之麥當勞餐廳及全線 McCafé