【馬鞍山昂平滑翔傘】最近天氣稍涼,最適合行山看風景。不過我哋又點會只係行山咁簡單?今次帶大家去 馬鞍山玩滑翔傘 ,在高空欣賞芒草,來個「這一天我們會飛」!

同平時行山一樣,需要由馬鞍山邨開始行上去,大約40分鐘就可以行到。不過今次就比較有挑戰性,因為要孭埋滑翔傘嘅裝備上去,好彩重嘅行李都由教練負責,我哋呢啲初哥只需要幫手攞少少配件就得。

滑翔傘

滑翔傘在空中逗留的時間受熱氣流、風向、風速等影響,風不夠大便會向下降,遇上風送爽的好天氣,隨時能在空中飛行幾個小時。由於要逆風起飛,所以東風大的秋季,面向西邊的馬鞍山昂平屬於豪華起飛場,而且夏天上山較辛苦,最適合入秋玩。

904
上到昂平高原就會發現好多滑翔傘愛好者。

每逢秋冬,昂平都會開滿芒草,今次我哋選擇飛上天睇!

滑翔傘3

喺起飛之前要先簽「生死狀」。

滑翔傘4

教練阿星話因為昂平呢度有一個大草原,所以普遍情況都可以做到原地升降,比較方便。

滑翔傘5

滑翔傘主要分為單人傘和雙人傘,單人要學,雙人只需跟教練飛。參加雙人傘體驗,事前不需要特別上飛行課程,只需要安坐於前座,聽從教練指示,就可以輕輕鬆鬆飛上天。

滑翔傘6

馬鞍山滑翔傘 飛天四部曲

升空前須做足安全措施,戴上護膝、頭盔等基本裝備,最重要是揹上約10磅的cushion袋,作為空中梳化之餘,降落時不慎仆街也可當救命墊。

411
01 | 裝備上的帶扣是救命扣,每個扣都不能鬆懈。

413
02 | 中間少不得綁實自己和教練的安全扣,雙手可捉緊膊頭孭帶。

412
03 | 上天必備指南針、速度和測高儀。

04 | 跳傘之前要學習起跳步姿和座墊使用方法。

喺上空望落昂平高原,俯瞰呢一大片芒草原,真係好震撼。

滑翔傘7

喺教練嘅專業指導下,仲可以試下一齊控制左右添!

馬鞍山滑翔傘

記者心思思想學飛,但教練傑哥即潑冷水:「在香港學滑翔傘,過程漫長而痛,少一點恆心毅力都唔掂,學員之中只有兩成能堅持。」考飛行員牌一般要上12堂,每堂受天時地利影響,難度頗高,所以想飛,最好還是找教練 。

X-FLY香港滑翔傘學會 – 雙人滑翔傘體驗
電郵:[email protected]
電話:6170 6615(星教練)
費用:請致電到X-FLY香港滑翔傘學會查詢

馬鞍山郊遊徑
路線:馬鞍山郊野公園→馬鞍山邨→昂平→黃竹山新邨
去程:於馬鞍山耀安邨迴旋處步行 45 分鐘前往馬鞍山郊野公園步行上山,由馬鞍山邨乘 NR84 邨巴在馬鞍山總站下車上山,或從馬鞍山乘坐的士(約$40)至馬鞍山邨步行上山。

回程:在黃竹山新邨(近菠蘿輋)乘坐 3 或 3A 號小巴至西貢。