講起香港 紅葉  ,好多人都第一時間會諗起大棠。大棠楓葉極美,只係假日人頭湧湧,少了幾分意境。如果唔想人迫人,喺市區搵紅葉或許係更好嘅選擇!所以MoneyHero.com.hk為大家搜羅咗香港市區的賞楓勝地,交通便利之餘,景色都唔輸蝕。近日天氣轉寒,氣溫驟降,便是拜訪這些地方嘅最佳時機了!

01 | 青衣公園

每年冬天,青衣公園呈現「湖畔紅葉」美景,美得令人忘卻自己身處在香港這片石屎森林中。青衣公園嘅樹種為落羽松及水松,有別於大棠的楓香樹,松樹的葉子呈針狀,微微下垂,落葉時如羽毛般飄落,感覺更柔和優雅。加上紅葉與人工湖配搭得天衣無縫,影相更係一絕!

交通:
1. 坐港鐵到青衣站,C出口步行約10分鐘。
2. 坐九巴 41P、44P或249M在青衣運動場下車。

02 | 香港動植物公園

香港動植物公園係市區的 紅葉 熱點。園內有一條楓香徑,兩旁種有十多棵楓香樹,在秋冬時分會形成一條 紅葉 隧道,散發濃濃秋意。有別於其他地方,呢度嘅楓香樹已經有段歷史,睇落特別魁梧及古樸,亦帶著滄桑嘅味道。

交通:於金鐘太古廣場巴士站乘搭23/23B/40巴士,車程約20分鐘。

03 | 中文大學:未圓湖

嚴格嚟講,中大校園並唔算市區,只不過賞楓熱點「未圓湖」就喺大學港鐵站隔籬,十分易去。未圓湖環境清幽,湖邊種植了一整排落羽松和楓香,襯上寧靜的湖面和古雅的獅子亭,散發著濃濃的「文青」氣息,讓人不禁駐足細味。

交通:港鐵大學站步行約5分鐘。

04 | 九龍寨城公園

九龍寨城公園的設計以清初的江南園林為藍本,充滿古代中國特色。園內有一條 紅葉 徑,兩旁種有山烏桕、大花紫薇及紅桑等在冬季變紅的 紅葉 植物。雖說比起其他地方,九龍寨城嘅紅葉唔算最出眾,但當紅葉襯上古色古香的亭台樓閣,別具詩情畫意,甚至想像到古人望著美景吟詩作畫嘅感覺呢!

交通:港鐵樂富站B出口步行約20分鐘,或乘坐39M專線小巴。

05 | 九根德道花園

位於九龍塘站附近的根德道花園,因為面積細同唔出名,平時冇乜人去。但原來呢個小小的公園內種有幾十棵楓香樹,一整排列於旁邊。由於樹齡有老有嫩,一旦變紅,高矮層次分明,頗為特別。如果你喜歡在恬靜少人嘅地方賞楓,呢度係唔錯嘅選擇。

交通:港鐵九龍塘站B出口步行約5分鐘。