香港開始「0+3」的 入境隔離政策,有網民認為政策未能夠有效地刺激經濟,反而令到港人寧願將金錢花費在於外地。隨著日本開關,不少人已心急「回鄉」,網民指擔心日本過江龍的店舖會「過氣」,更發起討論指:「香港啲Omakase執硬」,而5種商舖「一定無生意」。

日本開關 網民選香港執硬店鋪:啲過江龍實做唔住

日本由10月11日開始開關,馬上吸引了大量港人「回鄉」, 機票更被一掃而空,可見出走的人數不少。有網民就日本通關一事推斷,以下5種香港商店會因而結業,指「要食要買都去日本啦」。

一、 Omakase

以日本廚師發辦的日式小店在香港備受歡迎,Omakase食店於疫情之中增長了許多,當中不單止本地的商家,亦有來自日本的過江龍,所以食物品質上間間不同、良莠不齊。不過他們都有一個共通點就是價格相比起一般壽司貴。

香港執硬餐廳 gt12 即使食物品質上良莠不齊,唯一個共通點就是價錢比一般壽司貴
即使食物品質上良莠不齊,唯一個共通點就是價錢比一般壽司貴(圖片來源:連登討論區)

日本開關後,網民推斷港人會選擇到日本品嘗新鮮食材新鮮、烹調手法正宗的Omakase,而香港的品質較差的Omakase食店則會倒閉。網民認為:「去唔到日本咪食嘅omakase頂住先囉」、「可以去旅行啦,仲邊使喺香港食omakase呀」、「平嘅Omakase會執好多,高質嘅都未必會執,keep住大把人book」等回應。

香港執硬餐廳 gt12 網民推斷港人開關會到日本食Omakase,而香港又貴品質又一般的Omakase店就會因而結業。
網民推斷港人開關會到日本食Omakase,而香港又貴品質又一般的Omakase店就會因而結業。(圖片來源:YouTube@有啖好食 Perfect Continuous Eat截圖)

二、Cafe

疫情之下,香港人被逼留在本地消費,市面上亦都多了許多有不同裝修主題的咖啡店,精美室內設計加上特色食物,令到深水埗大南街、灣仔日月星街、中上環等地成為咖啡店的集中地。疫情期間依然出現排隊、Full Booking的情況。

香港執硬餐廳 gt12 裝修精美加上食品特別的cafe吸引了大量的香港人假日前往,疫情下去cafe間間都要排隊
裝修精美加上食品特別的cafe吸引了大量的香港人假日前往,疫情下去cafe間間都要排隊(圖片來源:Instagram@milkbarcafe截圖)

香港執硬餐廳 gt12 只是大南街一帶已經有接近20間cafe
只是大南街一帶已經有接近20間cafe(圖片來源:Google Map截圖)

之不過,若然日本開關,港人不再需再限於香港消費,香港的cafe一定會因而生意減少,造成大量執笠,網民回應:「一日冇得去旅行,後生要搵地方打卡,開關就唔使去cafe」、「開得太多太濫」、「真心好多都係打卡cafe,嘢食又唔抵食,無地方先去cafe hea」、「咁多間cafe一星期去一間打卡都去唔哂,根本儲唔到客,好快執哂」。

三、Donki

Donki是一間日式的百貨超市,在疫情期間為港人提供了多樣化的日本食品及生活用品,自2019年7月進駐香港,現時已經有10間。即使是24小時營業,開店頭一年均出現「打蛇餅」,找不到隊尾的現象。

香港執硬餐廳 gt12 Donki在疫情期間為港人提供了多樣化的日本食品及生活用品。
Donki在疫情期間為港人提供了多樣化的日本食品及生活用品。(圖片來源:DonDonDonki)

網民推測日本開關後,港人可以直接到日本購買日貨,在本地對日本用品的需要大大降低,所以Donki亦榜上有名。

四、壽司郎

壽司郎自2019年打入香港市場,短短三年間擴張至16間分店,而且幾乎每次到訪都要排隊。而日本開關,港人可以到日本享用類似的壽司連鎖店,譬如活美登利壽司、藏壽司、天下壽司等。

香港執硬餐廳 gt12 壽司郎受港人喜愛,幾乎每次到訪都要排隊
壽司郎受港人喜愛,幾乎每次到訪都要排隊(圖片來源:壽司郎官網)

五、松本清

松本清於今年年頭於APM進駐了第一間分店,接著沙田、屯門都有開分店,10月21日又於銅鑼灣有新店開張。雖然一開始有不少港人朝聖,但如果日本開關就可以直接到日本買。網民指:「日本一次買哂啦」、「去日本仲多嘢揀,臉又得一塊,驚買返嚟香港都用唔哂」、「啲貨其他地方都有,唔一定要去松本清買」、「呢家經過都冇乜人啦」等回應。

香港執硬餐廳 gt12 松本清10月21日於銅鑼灣有新店開張
松本清10月21日於銅鑼灣有新店開張(圖片來源:松本清官網)

網民:兩餸飯一定生存到

兩餸飯食店亦在疫情中大量出現於香港各區,連中環商業區都有,但網民認為兩餸飯店一定可以繼續生存,因為:「啲人旅行報復式消費去旅行,返嚟就食平價兩餸飯」、「啲人儲錢去旅行所以要食兩餸飯」等回應。

網民:去旅行唔使食飯咩?!

雖然部份網民認為會有以上店鋪會有執笠的機會,但亦有網民認為去旅行只是短時間,但大部份時間留在香港都會需要以上店鋪,又指:「仲有其餘8個月冇去日本,咁自然平時都會去激安上貨」、「應該話性價比低嘅就會執」、「香港人以後都坐飛機去食飯定係有得去旅行就唔使食飯?」、「壽司郎點會執,以前有得去旅行嗰陣元氣都日日排長龍喎」。

Tags :
撰文:Christine Chau圖片來源:連登討論區、YouTube@有啖好食截圖、Instagram@milkbarcafe截圖、Google Map截圖、壽司郎官網、松本清官網資料或影片來源:香港討論區、連登討論區