忙碌完一星期,是時候計劃周末去邊玩!今次記者帶大家去元朗玩美國人氣飄移車 Crazy Cart!雖然車仔細細,不過配合埋15,000呎,全港唯一 元朗Crazy Cart 戶外賽車場,踩行油門衝出去,超爽的!

15,000呎!全港唯一 戶外 Crazy Cart 賽車場

美國人氣Crazy Cart,香港早有場地可以玩到。今次可以在一個有成四個籃球場咁大嘅戶外賽車場玩 Crazy Cart,踩油門的力度都可以大啲放啲。Crazy Cart 最高時速可以去到 27 公里,而且賽道有十多個彎位,用來飄移超爽!想再加速,由要於賽道彎位拉起飄移桿,後輪可以做到 360 度自由轉動,非常有速度感!


試玩報告

速度感:★★★★★

Crazy Cart 速度感好足夠,輕輕踏上油門都已經開得好快。而今次喺我第二次玩,比上次較為懂得控制車速。於直路踩大力啲向前衝,超爽的!

操作簡易程度:★★★☆☆

整體來說都容易控制,因為在沒有剎車制的情況下,你只會有腳踏和軚盤可以控制部車移動。如果對自己有要求,想揸快啲,就要練多幾次。

飄移簡易程度:★★☆☆☆

初學者的我來說,飄移有難度。在彎位都有嘗試過拉起飄移桿,不過就好容易變 360 度自轉,有點難做到飄移。參考現場比較熟練的師傅,如果想做到飄移,可以在入彎前,先微微將軚盤扭向你要轉的方向,然後拉起飄移桿,再將軚盤向相反方向扭,就比較易做到飄移效果。

抵玩度:★★★★☆

$70/10分鐘,其實玩一個圈大約一至兩分鐘,當你衝了大概 3 個圈,都已經開始攰,所以玩 10 分鐘我認為都好夠。以 $70 這價錢都好合理。而且可以一次最多可以十個人落場,成班朋友一齊玩,都玩得幾開心。

Mr. Car 車先生 Crazy Cart
地址:
元朗十八鄉路馬田村旁邊(翹翠峰對面)(顯示地圖
電話:6702 6821
收費詳情:
星期一至五 $70/10mins;$180/30mins,星期六、日及公眾假期 $80/10mins;$200/30mins
包場星期一至五 1pm-6pm:$2,200/1 hour;6pm-10pm:$2,400/1 hour,星期六、日及公眾假期:暫時不提供包場服務
詳情留意官方網站

下一頁:玩完再食盡元朗市區 6 大隱世美食

延伸閱讀

本地遊|品嘗元朗老風味

平民美食 | 全港 9 大車仔麵大比拼