迪士尼樂園一向都是出外遊玩的最佳選擇,不少女生也會穿著可愛衣服與迪士尼公仔影相。近日就有網民在社交平台好奇提問,到底影相時近距離和迪士尼公仔接觸時會否被借機抽水,引來不少網民和迪士尼公仔的職員出來回應,同時亦有網民大呻悲慘經歷被迪士尼公仔抽水,不過最後仍然被極力反擊!

迪士尼樂園 迪士尼樂園一向都是出外遊玩的最佳選擇
迪士尼樂園一向都是出外遊玩的最佳選擇(圖片來源:香港迪士尼樂園網站圖片)

港女斥被迪士尼公仔人物藉機「抽水」 又攬腰又壁咚好蝕底!

入迪士尼樂園,不少人會跟自己喜愛的卡通人物合照,惟早前有網民在討論區以「去迪士尼與同迪士尼公仔影相,有無靚女試過被迪士尼公仔抽水」為題發文,想不到隨即引來大批有網民回應。有人表示未有疫情時,「啲女仔好受落被某個好高嘅角色攬頭攬頸」;亦有網民分享親生經歷,指「早幾年去迪士尼仲可以近距離接觸,iron man係勁flirty,嗰陣傾傾吓冇啦啦壁咚之後係咁話要拎電話」。

迪士尼樂園 見到可愛迪士尼卡通人物當然要企埋少少影相
見到可愛迪士尼卡通人物當然要企埋少少影相(圖片來源:IG@erinamano_official)

不過最誇張是有網民試過被巴斯光年攬腰,她表示「真係掂到波邊咁濟,我推開,我都唔知係罩住睇唔到定點」。

職員出面澄清:視線連望人樣都難啊!

不過有網民反擊,覺得扮迪士尼公仔的職員「隔住咁厚嘅公仔衫可以feel到啲乜」、「重裝甲咁有咩好抽」、「件衫咁厚,抽水都感受唔到啦」、「件野咁熱,又厚,連諗嘢都諗唔到啦,仲話抽水」。亦有做迪士尼的職員爆料指,通常扮迪士尼公仔都是女人扮,「迪士尼朋友嘅演員好多菲律賓人,仔女都係,一係矮到得米6或者高到米8」、「跟高度啦,高飛通常都男啦,米奇就女多」、「你話職員見到係女就熱情D可以抽水,根本視線範圍好少,連你個樣都見唔到啊」。

迪士尼樂園 著住咁厚嘅公仔衫好難感受到距離
著住咁厚嘅公仔衫好難感受到距離(圖片來源: Tiqets 網站截圖)

網民撐職員:角色唔熱情又話人冷落你!

對於扮演迪士尼公仔的人來說,除了是一份工作以外就是帶人們輕鬆進入童話世界。在討論區網民留言幾乎一面倒支持職員,指職員都有屬於自己職業道德,而且迪士尼公仔旁邊會有一位工作人員協作,不會過界。只是香港投訴已經成為文化,「宜家啲香港人真係難服侍,唔表現得興奮啲,啲人又話唔friendly 唔夠熱情,被冷落」、「港女最鍾意投訴㗎啦,冇證冇據講咩都得」、「港女真難湊」。

迪士尼樂園 港女最鍾意投訴㗎啦,唔friendly 唔夠熱情又投訴
港女最鍾意投訴㗎啦,唔friendly 唔夠熱情又投訴(圖片來源:KBS《製作人們》劇照)

網民紛紛回應親身經歷?

早前有網民在討論區以「去迪士尼與同迪士尼公仔影相,有無靚女試過被迪士尼公仔抽水」為題發文,想不到隨即引來大批有網民回應。有人表示未有疫情時,「啲女仔好受落被某個好高嘅角色攬頭攬頸」;亦有網民分享親身經歷,指早幾年…詳情請看

扮迪士尼公仔的職員如何回應?

有做迪士尼的職員爆料指,通常扮迪士尼公仔都是女人扮,指迪士尼朋友嘅演員好多菲律賓人,仔女都係,一係…詳情請看

圖片來源:KBS《製作人們》劇照、IG@erinamano_official、Tiqets 網站截圖