去迪士尼玩遊客就當然開心,但員工就未必了!早前就有迪士尼員工在網上進行控訴,指返迪士尼人工低之餘,人事更為複雜。但就另有員工反駁,細數園內工作好處多多!

迪士尼員工列3宗罪大呻工作辛苦!

1.同事好難頂 人事關係複雜

有返商品部的員工表示,入面的同事好難頂,人工又低,「除非住好近又唔太等錢洗,又鍾意樂園,否則麻麻」,不過有現在做商品部的員工則指返工返得幾開心,更細數多項返迪士尼的好處。

迪士尼員工 3宗罪 迪士尼
有返商品部的員工表示,入面的同事好難頂,人工又低(圖片來源:迪士尼樂園官網圖片)

2. 被Cut更好平常

有網民詢問如果返平日的兼職,「係咪會編哂5日更畀我?」,有員工回答「依家開一三五咪一三五編晒,除非佢夠人先唔會編你更,所以提早request假啦」,不過都有員工表示未必會編咁多更,「cut人手cut到喊,其實依家momentous出咗之後,有返工都應該feel到中午人流係比以前少好多,變咗大批guest都集中喺下午茶前後 – 黃昏前,但係 opener收5/6點,你叫收夜嘅點算好」。

迪士尼員工 3宗罪 有員工表示未必會編咁多更:「cut人手cut到喊」
有員工表示未必會編咁多更:「cut人手cut到喊」(圖片來源:迪士尼樂園官網圖片)

3. 就算紅雨都要返工

最近有網民在討論區發文,控訴在迪士尼返工好難頂,尤其是下雨天,即使紅雨都要返工,如果做戶外的演藝人員,即使著雨褸,著完都會全身濕。

迪士尼員工 3宗罪 如果做戶外的演藝人員,即使著雨褸,著完都會全身濕
如果做戶外的演藝人員,即使著雨褸,著完都會全身濕(圖片來源:迪士尼樂園官網圖片)

有網民列迪士尼員工好處反駁!

買嘢有折+員工證可以任入園區

商品部的員工指,覺得人工算正常,又有交通津貼,買嘢有折,員工證可以任入園區。他坦言返迪士尼一定會辛苦,「我就返多陣企慣咗就冇事,有人返第一日ojt嫌多嘢記,場都未出過就唔撈,有人企幾日場嫌辛苦,一個月都冇就辭職,亦有人好鍾意做做到轉full time」。至於同事好與壞就睇鋪頭,「我返果度就pt一堆都好熟好玩得,ft唔理我哋,難頂又未算,有興趣可以報咗先,真係唔鍾意咪辭職,大把人都係咁」。

迪士尼員工 3宗罪 商品部的員工指,覺得人工算正常,又有交通津貼,買嘢有折,員工證可以任入園區
商品部的員工指,覺得人工算正常,又有交通津貼,買嘢有折,員工證可以任入園區(圖片來源:迪士尼樂園官網圖片)

PT出糧時間Flexible

有不少人都是去迪士尼樂園做Part-time,而樂園PT一星期就會出糧,對於急用錢的人來說是很好的安排,非常flexible!

迪士尼員工 3宗罪 有不少人都是去迪士尼樂園做Part-time,而樂園PT一星期就會出糧
有不少人都是去迪士尼樂園做Part-time,而樂園PT一星期就會出糧(圖片來源:迪士尼樂園官網圖片)

原文刊於《新假期

迪士尼員工控訴樂園什麼?

最近有網民在討論區發文,控訴在迪士尼返工好難頂,尤其是有返商品部的員工表示…詳情請看

有網民列迪士尼員工好處反駁?

有網民指不少人都是去迪士尼樂園做Part-time,而樂園PT一星期…詳情請看

圖片來源:迪士尼樂園官網圖片