荔園遊樂場去年暑假以期間限定方式,選址中環新海濱舉行「荔園Super Summer」,為期70日的嘉年華為大家帶來不少集體回憶,據消息透露,2016暑假,荔園又會返嚟喇!

荔園Super Summer 2016 夏日回歸  場地改去博覽館

綜合各大收風單位消息,「 荔園Super Summer 」繼續喺暑假舉行,據知因為中環海濱檔期較密,有可能移師大嶼山亞洲博覽館,懷舊的恐龍屋、大象Tino和叮叮船預料會都保留,還有掟階磚贏香口膠玩意。不過活動細節,就要等荔園主席邱達根(Duncan)於5月23日(星期一)的發布會,才知道詳情。

網上流出 恐龍截肢移送畫面!

消息透露,2016 招牌大象「天奴」將會再次以機械象現身,至於地標式的恐龍,近日亦再度出土,網民Reno Fung日前在香港馬路發現一架貨車運載一隻恐龍腳,影相貼到網上,仲揚言「有人殺咗隻恐龍啊!」,精明眼網民一眼就認得出係「恐龍屋」的鳳爪!

2015回顧:免費入場 人流高達120萬

去年的「荔園Super Summer」歷時70日,閉幕日更錄得高達6萬人次,累積近120萬人次入場,當時主辦單位指「未能收回成本」,是否再「回歸」需要再研究。

舊年幾時開幕?活動長達70日!

去年在中環舉行的「荔園Super Summer」在6月27日開幕,閉幕日期在9月4日,橫跨整個暑假!當時仲有好多召換集體回憶的家庭照片比賽活動,你有無參加過呢?

GOtrip編輯點評:2016 暑假正值選舉季節,如果今年「荔園Super Summer」再搵689做主禮嘉賓,你估到時場面會唔會好「熱鬧」、大象天奴仲畀唔畀掟黃蕉餵飼呢?