荔園 Super Summer 2016 舉辦日期由 7 月 16 日至 8 月 7 日,基本入場費套票為 $140 連 10 個代幣,編輯就總結咗一個抵玩組合,拎住 10 個代幣有乜好玩?可以參考一下以下組合。

01)  吸蕉大笨象- 1 個代幣

機械大象會同大家互動,可以餵佢食香蕉,而佢就會做出令人驚喜萬分嘅反應!

02)  充氣大暴走- 6 個代幣

雖然要成 6 個代幣咁多,不過絕對係值得的!因為呢個係全港室內最長嘅充氣競技遊戲,最高點達 7.8 米,保證刺激好玩。記者試玩過,覺得玩晒全場的話都唔容易架!所以推薦大家一定要玩呢個!

03)  掟階磚- 1 個代幣(2次機會)

不可不玩的經典遊戲!挑戰眼界之餘又可以贏獎品。

04)  妖怪手錶碌埋嚟-最易有獎攤位遊戲!(2 個代幣)

記者Mandy試玩咗幾個攤位遊戲,結論係《妖怪手錶碌埋唻》係最易中!2個代幣包4個乒乓波,Mandy就中咗2個!

05)  免費項目任你玩

玩晒啲代幣之後,都唔鄛急住走,因為場內其實仲有好多免費項目,仲有表演,$1都唔使就可以繼續玩,睇下編輯有咩精選啦:

  • 《妖怪手錶》不思議之旅

場景以 1:1 比例搭建,內有不同遊戲測試大家的反應、配對及認知能力。

  • 蘇飛放暑假

以香港插畫師林皮設計的角色「女飛賊蘇飛」打造的大型藝術裝置,打卡必影!

  • 荔園大舞台

可入場欣賞節目,包括「妖怪手錶見面會」等。
「妖怪手錶宇宙 dance」7月16至17日、 22至24日、29至31日、8月5至7日。
「妖怪手錶見面會」7月16日至8月7日

  • 下一站荔園

放置荔園獨家的迷你版巴士場景,一樣可以打卡!