香港有18區,區區都有各自特色,不時都會有網民爭辯18區是「世一」。雖然永遠都不會出現哪一區是18區之冠,但亦可成為不少人搬屋置業的參考資料。日前就有網民激辯荃灣與沙田哪一區才是新界第一,更由衣食住行與校網等全方位分析!你又覺得哪一區更勝一籌呢?

新界第一係沙田定荃灣?

全港18區邊區最好住經常被人討論,最近又有網民發帖詢問「你覺得新界第一係荃灣定沙田?」。樓主先是提出沙田區,指出其超市、街市林立,「新城市、希爾頓、一田超市、沙田街市、大圍街市、禾輋街市,乜都有得賣」。加上「戲院唔介意遠少少馬鞍山都有2間、學校方面係全港最多英中地區,大學又有中文大學,講學車考牌又有駕駛學院,病咗又有威爾斯醫院住,最後仲有沙田馬場」,但在美食方面不算是美食天堂,但直言絕對不是美食沙漠。

荃灣 沙田 新界第一 全港18區邊區最好住似乎是「月經」討論話題
全港18區邊區最好住似乎是「月經」討論話題(圖片來源:香港旅遊發展局)

荃灣 沙田 新界第一 沙田文化博物館
沙田文化博物館(圖片來源:香港旅遊發展局)

網民大力分享住沙田的好處:

【住沙田無得輸】「沙田住的話環境真係無得輸,有單車徑,有河景,周圍又方便,有博物館圖書館有文化氣息,正宗香港90年代新市鎮典範!」

【沙田鐵路屈機】「沙田區鐵路都算屈機,區內多站、同短途、班次密,跳上車幾十秒至分零鐘就可以去到幾百米至一公里外嘅另一個站」

【沙田校網交通齊全】「沙田仲有校網、交通等等,沙田去九龍東同九龍西差唔多時間,過海又有沙中線。」

荃灣美食無得輸!

而荃灣方面則有齊三大日本超市,「AEON識去一定去大窩口店,又大又靜,傳統街市有楊屋道、街市街,戲院又有兩間」、「講起南豐仲有紗廠 文青打卡一流」,而最吸引的是美食多蘿蘿,「小店黃店連鎖店糖水舖、中日韓台東南亞意美港,仲有大鴻輝一大堆放題唱K,基本上你想食乜X都有」。

荃灣 沙田 新界第一 南豐紗廠 文青打卡好去處
南豐紗廠 文青打卡好去處(圖片來源:香港旅遊發展局)

網民激辯!

荃灣:落雨都唔使擔遮,又可以行街買嘢

網民稱荃灣區最大的優點是「落雨都唔使擔遮,又可以行街買嘢」,天橋貫穿了區內大大小小的新舊商場,加上美食任君選擇。不過也有人垢病荃灣人多車多空氣差,住在海濱附近更會感覺到強烈臭味,直言不會在在海濱跑步,再者單車徑比沙田區相對不足。

荃灣 沙田 新界第一 荃灣區最近被爆出企街北姑愈來愈多
荃灣區最近被爆出企街愈來愈多(圖片來源:香港開電視《一線搜查》)

網民力薦荃灣居住環境優於沙田:

【荃灣行人天橋網絡完善】「沙田市中心如果要行去瀝源禾輋就梗係方便啦,但係若果要行去乙明美林就已經熱到想死!荃灣完善嘅行人天橋網絡貫通荃灣東南西北,由愉景新城行過去荃灣西都唔使淋雨!」

【荃灣大舖雲集】「荃灣勝在多唔同類型嘅大舖集中喺一區」

【荃灣乜都有齊】「荃灣細心開發之後會多好多嘢玩,跑步嘅,荃灣海邊可以跑屯門,山上有大欖桶引水道同城門引水道,體育館由荃西數到綠楊有5個,荃灣唔驚水質比較差仲有幾個沙灘。食野嘅,川龍飲茶依家仲成日人山人海。」

沙田贏在呢一樣!

網民指沙田區最大的優點是「生老病死都不用離開沙田區」,在校網上也完勝荃灣區,加上現時東鐵綫過海段正式通車,過海返工的交通缺點大大改善。除此之外網民指沙田比荃灣感覺較為乾淨,空氣也比較好,直言「跑步落城門河就得」,單車徑也夠多。不過在食店方面就比不上荃灣,再者市中心地段非常擠逼,在通關後情況可能更差。

荃灣 沙田 新界第一 「跑步落城門河就得」,單車徑也夠多
「跑步落城門河就得」,單車徑也夠多(圖片來源:「Bike The Moment」新城市廣場)

荃灣 沙田 新界第一 現時東鐵綫過海段正式通車,過海返工的交通缺點大大改善。
現時東鐵綫過海段正式通車,過海返工的交通缺點大大改善。(圖片來源:港鐵)

原文刊於《新假期

圖片來源:香港旅遊發展局、「Bike The Moment」新城市廣場、香港開電視《一線搜查》、港鐵、Trip.com