大棠紅葉已經轉紅,仲未去嘅朋友,快啲plan定1月中前去個周末郊遊~行山友賞完楓唔夠喉,不妨順路行埋港版千島湖,全程計埋影相4小時,預足一整晝就最啱!

IMG_6586
大欖涌水塘,又名「港版千島湖」。

路線:大棠<->楊家村

出發去大棠睇紅葉的交通,大家應該唔陌生,搭西鐵至朗屏站,B2出口有K66巴士前往大棠,於郊野公園下車。
註:周末加班車沒有中途站,約10分鐘一班。

IMG_6495_2

行到楓香園約要45分鐘步程,全程上斜,大家都唔好睇小,就算齋睇紅葉都著番對波鞋去穩陣,打完龍再循指示牌向「大欖涌水塘」前進。 dec19_taiTong_a

賞完紅葉,就正式開始山步行喇!

001

由大欖涌水塘<–>楊家村,路程5公里,中途必須路經黃泥墩水塘,插入麥里浩徑第10段。高處賞湖景的位置,是在M183的行山路標(從大欖涌出發的話,未到黃泥墩水塘)。

map拷貝

沿途可留意郊遊路標作定位。

_DSF8527_2

港版千島湖 難唔難行?

前半段極多梯級,略為吃力。沿途有樹蔭,不算太曬。去到最後爬上最高位俯瞰全景,需要手腳並用,腳下的泥土鬆軟,要特別小心!

難度:★★★★☆

_DSF8542_2

從大欖涌水塘平視。

IMG_7155_2

從M183高處俯瞰。

IMG_7156

辛苦完一輪見到如此美景,分外值得!

途中易認標記!

前往「港版千島湖」注意:除了可從大棠出發外,亦可由另一邊掃管笏村起步(從屯門西鐵站乘43號綠色小巴),行到大棠與掃管灘的中間位,便轉向黃泥墩水塘方向上行。

_DSF8579

臨到M183要從底下穿過架空電纜⋯⋯

_DSF8529_2

離遠見到這個懸崖,已經極度懷疑是否要爬上去。

_DSF8532_

最後還是硬著頭皮,跟著「前人」繫上的絲帶攀爬到頂。

Screen Shot 2016-12-31 at 上午2.32.51

成功登頂!

登山貼士:因為我是下午2時左右才到大棠,上到山頂已接近日落,湖色已冇陽光折射,顏色差好遠!所以建議大家早點起行!

想睇更多行山資訊,可以like:

cover3