今日(1月6日)下午5點,有網民於「香港初級行山之友」討論區張貼一張行山人士於大東山爛頭營屋頂紮營的照片,並留言:

今日見到E班人真係自私到爆!係大東爛頭營石屋頂起5個營!仲要用電鑽+爆炸螺絲起營!


貼圖旋即引起網民熱烈討論…..罵聲四起,GOtrip編輯部聯絡了目擊紮營事件的當事人譚先生,詳細講述紮營者的行為,以及面對勸阻的反應。

1月7日更新:

《蘋果日報》派員登山找到被拍攝屋頂紮營的當事人李先生回應,事主澄清「疑似電鑽」只係手提爐具, 選擇屋頂起營只係「趁日頭未落,起定啲營,佢哋走咗就搬返落嚟,都唔會破壞佢(石屋),同埋我哋都唔會喺上面瞓,會意外仆落嚟家嘛!」最後並無屋頂留宿,石屋屋頂亦完好,並沒鑽孔,誤會一場。

之前訪問全文如下:

【 時間,地點,人物 】

1月6日下午2點左右,譚先生相約友人,於伯公坳起步登上大東山,同行已發現一行十多人的登山者,帶備完備紮營工具一同起步登山,據譚先生憶述,對方平均年齡約35+,其中更有一位幾歲大的小朋友。

「佢哋設備好豐富,沿途我同佢吔有傾有講,知道佢哋打算留到明天先走;初時見到佢有成套手提電鑽!都無為意!」

【 紮營過程 】

當譚先生行到爛頭營最高點(二東山營頂)休息時,見到對方開始爬上屋頂,「開頭以為佢哋知係吹吹風,都諗住無乜所謂費事提」,豈料隨後目擊他們在屋頂卸下裝備開始紮營:


譚先生其中一位朋友見狀已感不妥,趨前勸阻表示:「好危險!」但對方並無停手,其後譚先生再度向對方表示紮營行為不但自私而且十分危險,並說電視都有報導不可以於山屋頂上紮營,豈料他們只是輕鬆回應:

「唔緊要吖,我哋唔怕死喎!」

【 是否大陸人? 】

譚先生和友人都肯定對方並非大陸登山客,「語氣、口音和神態都好地道,而且帶住一個幾歲大的小朋友,肯定唔係大陸人!」

【 面對回應,有冇駁斥? 】

對於電鑽紮營者的身份,網上都有各種忖測,目擊者譚先生就估計對方是紀律部隊,「因為帶頭紮營幾位身型都相當健碩,似係有操練。」不過對於勸阻,對方都只是笑笑口作回應,態度尚算友善,礙於對方人多勢眾,譚先生眼見屢勸無效,也只能遙距拍照作紀錄放到網上希望引起關注。

【 紮營位置 】

據消息指,對方駐紮位置屬爛頭營最頂山屋(行到最盡有石牆圍住部份,紮營位置寧寧舍舍得一間石屋),並預料對方會留到1月7日才落山。

下一頁:網民回應,全民聲討

【 大東山電鑽紮營,網民回應 】

其實去年10月,早在芒草季節盛放前,已有登山組織呼籲不要登上山屋,今次再犯而且變本加厲,紛紛作出譴責:

  • 「上星期行都見好多人係上面野餐,已經好過份,勸左都唔理;今日見到呢張紮營相,啲人唔單只冇公德心,重冇腦,呢啲屋已經係古跡咁滯,日久失修,陣間捱唔住冧左,係咪呢班仆街起返?呢班hihi要死都唔好累啲救護員同飛行服務隊丫」
  • 「有咩事又發生又話危險要拆屋到時香港又冇咗個好嘅地方。郊野地方已經越來越少,希望大家珍惜下。」
  • 「佢哋係咪想做石屋避雷針咋,不過分分鐘原本石屋唔會被雷劈都因佢哋而殃及池魚喎」
  • 「都咁多人呼籲唔好做呢 D野,都仲有D甘 ge人,唔通見報先識知驚」
  • 「唔驚碌落來咩?我無露營經驗!不過係唔係應該揾個無咁當風位置扎營,上落又唔方便,如果影星又唔使上屋頂丫!如果拎來做前景影相,幾靚都好!擺出來都比人圍插啦!真係唔知點解!損人不利己!有咩謂呢?!」
  • 「今晚大風時佢地就知自己傻仔左」