2017年4月22日更新:由於有市民於青山靶場內進行非法耕種,駐港解放軍近日貼出通告,內文指「為有效管理和保護軍事設施,駐軍決定於2017年4月24日起,對青山靶場內的非法耕種點進行清理整治。」又警告當地屬軍事禁區,未經准許擅入或被檢控,郊遊人士請注意:

‪「‎其實香港可以好靚!」
星期日酷熱天氣警告走咗去行山(玩命嗎._.),
由屯門良景出發,行去下白泥,
條路全程望住日落西斜,又多蚊咬T_T

一開始心裡面真係爆咗十萬句粗,但去到「 港版大峽谷 」個位,
即刻覺得個景值返晒!

揀行下白泥係因為想瞓到自然醒LOL
夏季日落時間約係下午7點,起身懶懶閒入元朗食個Tea,5點先到屯門起步點(良景邨基良學校),行畢全程 2 小時,較啱時間睇日落!

起步段斜路比較吃力,之後都算平坦、易行:)
不過計埋影相時間,同埋捕捉日落的話,7點鐘嗰一剎先到係已經太遲,汲取教訓,下次都係預早一個鐘去比較好(4點)!

做個短評先~

難度:✮ ✮ ☆ ☆ ☆
景觀:✮ ✮ ✮ ✮ ☆
總評:✮ ✮ ✮ ✮ ☆

岩石的紋理好靚,接近黃昏山石都被染成橘紅色,曬啲都抵!

 港版大峽谷 起步點--

屯門良景邨基良學校作起點;
往良景交通:從元朗或兆康西鐵站轉輕鐵

認住呢個入口位(長命斜要開始):

終點注意--日落後等小巴等足兩個鐘!

下白泥回元朗交通:搭33號小巴,車程半個鐘,車費~HK$12
終極建議大家早少少收隊走人,因為小巴每20分鐘一班車,就算幾多人排隊都唔會加密班次!
提早10分鐘走,避開人潮,上到頭班車就唔使好似我咁等成120分鐘(崩潰)!

真係咁唔好彩撞正超長人龍,請頭也不回地即Call Uber/的士,半秒都唔好猶豫!

路線圖(轉載郊遊書):

行到最後,會見到個「軍事禁區」嘅牌,唔使擔心!
以我所知,係因為青山一帶係舊軍營,靶場會喺演練日子上鎖,其他時間都係自由開放的。
步出呢個牌轉右一直行,就會到下白泥士多、小巴站同沙灘,終點在望啦!