許多家庭都會飼養寵物,更會將牠們視為家人般愛惜,不過當你只有一對手的時候,你會選擇拖著狗狗還是目測只有3歲的小童呢?事關有人在街上發現一名港媽只拖著狗繩,棄小童而不顧,所以令到網民都十分擔心,表示:「比拐子佬係後面抱走都唔知」、「一手拖一個是常識吧?」、「無論咩事都好,大人應該要保護小朋友和控制自己情緒」等回應。

女子拖狗不理幼童獨行 網民:人重要定狗重要?

有網民向FB專頁「生仔要考牌系列」投稿,指早前看到一名女子行街時手拖着狗繩,但身後有一名目測只有2、3歲的幼童獨自行走在街上,質疑該女子愛狗多過愛孩子 。網民看到後,認為此舉十分危險!但亦有網民對此有不同看法:「相信家長一定有偷偷地睇住,以前細個都係咁」、「可能爸爸喺後面呢?」等回應。

港媽不理小孩獨行 gt12 網民拍下疑似港媽拖狗不拖小朋友的一幕
網民拍下疑似港媽拖狗不拖小朋友的一幕(圖片來源:FB@生仔要考牌系列)

事主尾隨幼童 以免發生意外

網民發文表示,一日在街上看到一名女子,一手拉着狗繩,反而不理身後一名有2 、 3 歲的幼童。剛好看到此幕的網民十分擔心幼童的安全,指:「旁邊就係馬路,仲有咁多私家車,小朋友攞住個波波行得好慢。前方這女士(非工人姐姐)健步如飛,竟然望都唔望下個小朋友。因為我驚小朋友跌咗個波而會衝出去馬路,我唯有緊貼住佢」。

港媽不理小孩獨行 gt12 家長應該看顧好子女,以免發生意外
家長應該看顧好子女,以免發生意外(圖片來源:Unsplash@James Wheeler)

然後該名網民跟了大約100米後,女子向幼童大喝:「行快啲啦」 ,又批評女子當時態度惡劣,「我人生第一次忍唔住去影低佢」,同時概嘆「到底人重要啲定隻狗重要啲?」。

網民驚有意外:極度危險

網民都認為該名女子應同時看顧好小孩和狗的安全,由於圖中的幼童年紀尚小,網民擔心表示:「咁細個,如果佢手上嘅波波萬一跌咗碌咗出去,而佢年紀本能反應係會跟住去執返個波,係極度危險!真心車邊馬路邊拖實自己小朋友係必須,要訓練嘅去公園訓練」、「個小朋友似兩三歲,出街唔拖住真係十分之危險!」、「唔拖唔緊要,但最起碼要望住個小朋友」等。

港媽不理小孩獨行 gt12 唔拖唔緊要, 但最起碼要望住個小朋友
唔拖唔緊要, 但最起碼要望住個小朋友(圖片來源:Unsplash@Valery Rabchenyuk)

網民:唔好跟車太貼

有網民就認為以前都試過,相信家長一定有在看好小朋友,指:「如果係因為細路無底線咁係條街度扭計嘅話,相信大部分家長都試過好快咁行到超遠再keep住靜靜雞啤住佢」;亦有網民看到後認為只有一張圖片,說服力不足:「唔好跟車太貼」、「可能爸爸喺後面呢」等回應。

Tags :
撰文:Christine Chau圖片來源:FB@生仔要考牌系列、Unsplash@James Wheeler、Unsplash@Valery Rabchenyuk資料或影片來源:FB@生仔要考牌系列