東寶小館位於北角渣華道市政大廈,營業30年因鑊氣小炒而聞名,就連「奇異博士」Benedict Cumberbatch來港時也慕名而至。不過晚晚座無虛席的熱門小店最近突然收到食環署通知,因為店舖違例而要求7日內交還舖位並終止合約。《東張西望》最近與其經理「露比哥」進行訪問,對方更落下男兒淚,表示「做咗30年都係咁做,而家先嚟話有問題」。但節目出街後,眾網民反指「30年嚟無人捉唔代表無錯,賺都賺夠啦」。

東寶小館 食環署 30年來位於北角渣華街市政大廈的東寶小館最近突收到食環署通知要求終止租約
30年來位於北角渣華街市政大廈的東寶小館最近突收到食環署通知要求終止租約(圖片來源:TVB《東張西望》截圖)

北角東寶小館突被要求7日內結業 經理:30年先話違例?

昔日熱鬧非常,以氣氛和小炒聞名的北角東寶小館,就連國際巨星如「奇異博士」Benedict Cumberbatch來港時也要慕名而至。不過近日小店傳出被結業消息,節目《東張西望》亦上前報導事件,得到經理「露比哥」親述事件。現於渣華道市政大廈東寶小館最高峰時有高達8個舖位,不過近年只餘5個舖位,露比哥指食店經營30年,一直都相安無事,但於8月26日突然收到食環署通知,指其違反租用條例,要求7日內清走物品及終止合約。

東寶小館 食環署 國際巨星Benedict Cumberbatch來港時都曾到餐廳光顧
國際巨星Benedict Cumberbatch來港時都曾到餐廳光顧(圖片來源:Facebook@東寶小館)

北角東寶小館經理指食環署每年續約仍無發現違例問題

「唔知係咪早前有一位公眾人物嚟幫襯,畀人影到張相,當時係違反咗限聚令,所以今次食環署『要我交人』,但我都唔識佢,點交?交唔到就話我哋違例」。露比哥指,食環署在信件中提及到他因分租而違例,所以要求終止合約,惟自己30年來每年跟食環署續約都沒有問題,不解為何突然有此舉動。

東寶小館 食環署 食店經理露比哥指30年來食環署都未曾指其違例
食店經理露比哥指30年來食環署都未曾指其違例(圖片來源:TVB《東張西望》截圖)

北角東寶小館經理露比哥:根本唔存在分租問題

他又提到,當初是「世叔伯」提出讓他經營舖位,根本不存在「分租」的問題,又指當初知道一間公司不可同時管理8個舖位時已即時作出動作配合,「嗰陣我已經逐間拆出嚟做返商業登記、勞工保險、強積金,做完又話唔得,但明明就已經運行咗咁多年。」談到店舖要結業,他指基本上沒有問題,但員工牽涉超過二十個家庭,如何去安排生計?及後節目更表示一度聯絡食環署,但節目播映前未能得到回應。

東寶小館 食環署 店舖突然被結業,露比哥指最擔心員工如何維生
店舖突然被結業,露比哥指最擔心員工如何維生(圖片來源:TVB《東張西望》截圖)

北角東寶小館結業 網民反而拍手叫好:交咁平租賺夠啦

又一間30年老名結業,街坊亦有表示可惜,指「食環署要人走都畀個合理時限啊,得7日通知擺到明玩嘢」。不過網上亦出現另一種聲音,指「早就應該啦」。有不少曾光顧東寶小館的網民指,餐廳的質素名過於實,更指老闆「賺到笑都夠」。網民表示市政大廈的租金一向都較街外便宜,30年來以「極平租」做生意已很划算,「點解畀佢一個老細要咗五個舖位」、「違規咁多年,而家先嗌停你賺夠啦」、「食水勁深,態度只會對外國人好,好重味精,10幾年前就好食,而家完全唔得」、「5個人食5樣嘢,得個蟹係海鮮,其他小菜都要盛惠2千幾,酒樓價錢,仲要一早唔好食」。

東寶小館 食環署 作家「怪叔叔」指東寶小館結業,香港真係乜寶都無
作家「怪叔叔」指東寶小館結業,香港真係乜寶都無(圖片來源:Facebook@怪叔叔の散步道)

街坊:好聽就熱鬧氣氛,講到底得個嘈字

另外亦有稱住在該區的網民指,身為街坊都未感可惜,指「好聽啲就話佢熱鬧,氣氛好,講到白咪又係嘈到死,霸晒成半個場以為佢開緊Party」、「佢哋晚晚瘋狂爆機,嘈住其他食肆,根本非常過份。我就覺得其他檔主好慘」、「其實已經變咗佢哋地頭咁,老闆當正係自己舞台,又飛筷子又剩,對其他人其實唔公平」、「個環境又污糟,食環署咁遲先做嘢應該要畀人鬧」。

東寶小館 食環署 食環署向店方發出的終止租約通知書
食環署向店方發出的終止租約通知書(圖片來源:TVB《東張西望》截圖)

北角東寶小館被食環署控訴哪項違例問題?

北角東寶小館經理露比哥指,食環署在信件中提及到他因分租而違例,所以要求終止合約,惟自己30年來…詳情請看

網民對東寶小館被終止合約一事有何意見?

又一間30年老名結業,街坊表示可惜,不過網上亦出現另一種聲音,有不少曾光顧東寶小館的網民指,餐廳的…詳情請看

圖片來源:TVB《東張西望》、Facebook@怪叔叔の散步道、Facebook@東寶小館