現時香港百物騰貴,就連出街食一餐也動輒要$30至$40。最近就有網民抱怨,在元朗一間台式餐廳要價$8加配的煎蛋與多士十分昂貴,直斥餐廳十分「搵笨」,企圖公審餐廳,但最後卻圍爐失敗,反被網民嘲笑!

早餐 中伏 港男早餐加$8配煎蛋多士呻中伏示意圖,非當事人)
港男早餐加$8配煎蛋多士呻中伏(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《Penthouse 3》截圖)

近日有網民於Facebook群組「食在元朗」及「中伏飲食報料區」同步發文,當日他到元朗一間台式餐廳享用早餐,他在菜單的「元氣/特價早餐」一頁中點了一份$38的沙嗲牛肉公仔麵配熱咖啡,另外再加$8加配一份煎蛋及烤吐司。

早餐 中伏 餐廳菜單
餐廳菜單(圖片來源:Facebook@中伏飲食報料區)

事主不滿多士得半片

但在侍應上菜、看到餐點後卻令他十分不滿,事主指:「加8蚊只有半片多士同一小隻煎蛋,仲要餐牌上標示特價」直斥餐廳十分「搵笨」,令他十分不憤。同時他亦公開餐廳名稱,企圖在網上公審該台式餐廳。

早餐 中伏 沙嗲牛肉公仔麵
沙嗲牛肉公仔麵(圖片來源:Facebook@中伏飲食報料區)

早餐 中伏 加$8加配一份煎蛋及烤吐司
加$8加配一份煎蛋及烤吐司(圖片來源:Facebook@中伏飲食報料區)

網民抱不平:蛋都幾蚊隻啦

不過,文章連圖片被事主公開後,網民幾乎一面倒批評事主,網民紛紛指出:「$8差唔多吧,冇獅子開大口喎」、「差唔多啦,蛋都幾蚊隻啦」、「有幾搵笨呀?自己返屋企煮啦」、「最好笑見到+$8都仍然叫喎,加完之後影相上嚟」、「睇到要加8蚊,嫌貴又走去加,加完又話人貴,下次自己帶定麵包雞蛋加料囉」、「淨雞蛋出面都賣緊$1.5 – $2一隻啦!又要煮又有多士,揾人洗碗碟揾人服侍,燈油火蠟都要計,啱數啦」。

早餐 中伏 網民:「有幾搵笨呀?自己返屋企煮啦」示意圖,非當事人)
網民:「有幾搵笨呀?自己返屋企煮啦」(示意圖,非當事人)(圖片來源:YouTube@friDay影音影片截圖)

後來事主反駁到:「係+8蚊連一整片多士都畀唔到,太過縮水。$8應該要有一整片多士+2隻煎蛋啦」但有網民就隨即反駁到:「係咪改一改玩法,45蚊一個餐加兩蚊有多士煎蛋就即刻覺得好抵?」亦有從事飲食業的網民回應事主:「蛋+麵包成本約兩個半左右,行內食物成本佔總成本約三成,因為仲要加租金人工等,收八蚊絕對合理。」眼見圍爐失敗,被恥笑的事主最後將兩則帖文關閉回應功能,「深潛」了事。

早餐 中伏 事主最後將兩則帖文關閉回應功能深潛了事示意圖,非當事人)
事主最後將兩則帖文關閉回應功能深潛了事(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

圖片來源:SBS《Penthouse 3》截圖、Facebook@中伏飲食報料區、YouTube@friDay影音影片截圖、TVB《愛回家之開心速遞》截圖