坊間常說「生仔要考牌」,有不少人對於現今父母照顧小朋友的一套另有看法。而最近於網上又有一單港產父母惹眾怒的事件,懷疑為看電影而獨留兒童在戲院門口光等,有街坊看到後詢問保安,保安的一句話隨即令小孩家長被網民鬧爆不知所謂,但原來事情另有真相,網民其後都指大家「跟車太貼,炒車了」。

自私家長為睇戲深夜獨留3歲小童戲院門口 街坊鬧爆:個腦有問題!

二人世界對於有小朋友的家長而言並非易事,而屯門近日就發生一宗港產父母拍拖被鬧爆事件。事源有街坊深夜11點時分途經商場戲院門口,發現一男童獨自坐在地下非常可憐,於是上前了解問保安發生何事,保安即時指「佢啊爸啊媽扔低佢自己兩個走咗去睇戲」。街坊聽罷即時大怒,並懷疑疏忽照顧而報警處理。

屯門 戲院 有屯門街坊發現一名3歲小童獨留在戲院門口
有屯門街坊發現一名3歲小童獨留在戲院門口(圖片來源:Facebook@屯門友)

事件在「屯門友」專頁瘋傳,眾網民齊齊鬧爆自私家長,指「心痛小朋友,如果出左事,後悔太遲」、「其實可以帶埋入戲院,報警等不知所謂嘅父母受教訓」、「真係想像晤到平日係點對小朋友既照顧」、「咁細個小朋友喺門口,呢對父母個腦必定有問題」、「咁細個人仔,你宜家就培養佢做街童」、「簡直唔係人」。

屯門 戲院 網民鬧爆父母不知所謂示意圖,非當事人)
網民鬧爆父母不知所謂(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《審死官》截圖)

網民擔心小孩回家後的安危

更有網民直斥該對父母看似非首次掉低小朋友而自己玩樂,痛罵現今「好多人唔識做父母」,指「而家呢個年代好多都係生1-2個,咩唔係應該會好好地照顧咩,好多人想生都無得生 ,太過份!呢對父母一定經常性咁掉底個小朋友,完全為咗自己快樂而令到小朋友痛苦,真係好嬲同心痛」。有網民更擔心小朋友回家後的下場,「真係想像晤到平日係點對小朋友既照顧」、「啊爸啊媽咁都做得出,想像唔到佢哋覺得小朋友帶咗咁多麻煩畀佢哋,返屋企會點對佢」。

屯門 戲院 網民擔心小童回家後會被父母教訓示意圖,非當事人)
網民擔心小童回家後會被父母教訓(示意圖,非當事人)(圖片來源:《VR驅魔人》截圖)

事件真相揭開 保安員「彈出又彈入」

就在網民鬧爆之際,專頁再度出Post指「希望只係誤會啦,真係嚇親大家」。原來警方接報到場調查期間向保安查詢,得知男童父親如廁後已返回將其接走,事件不涉刑事成分,把案件列作雜項處理。所以事實真相是男童父母當時並非睇戲,而是去洗手間,更有網民留言只屬數分鐘的事,大家都「炒晒車」。

屯門 戲院 保安一時指父母去睇戲,一時指父母上洗手間示意圖,非當事人)
保安一時指父母去睇戲,一時指父母上洗手間(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《回魂夜》截圖)

網民爭辯:獨留小童就係唔啱!

其後網民再指保安這次「隨口噏害到人」,指往往都有多事的人未弄清事件前後真相便影相公審,「連親自問小朋友咩事都無問過,結果誤會咗仲以訛傳訛,有無同人道歉,你知唔知累到人」。不過亦有網民指,即使非看戲,深夜11時也不應獨留小朋友在街上,「男童同父親同性別,點解唔可以帶埋去洗手間,唔係咁都覺得無錯掛?」

屯門 戲院 網民斥父母不論是否為了二人世界,都不應獨留兒童在街上示意圖,非當事人)
網民斥父母不論是否為了二人世界,都不應獨留兒童在街上(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《反起跑線聯盟》截圖)

圖片來源:ViuTV《反起跑線聯盟》、電影《回魂夜》、《VR驅魔人》、電影《審死官》、Facebook@屯門友