全港九新界18區你對於各區分布位置是否都清楚知道?早前一個香港地理挑戰題考起不少人,而近日又有一難題考起網民,「朋友明明住紅磡,點解會話自己住何文田?」帖文一出,不少人也表示有類同經歷,令大家不禁頭上出現一個問號:紅磡好失禮?抑或是地理困惑?

何文田 紅磡 有居住在紅磡的網民自稱住何文田,其解釋原因為港鐵站位置相近
有居住在紅磡的網民自稱住何文田,其解釋原因為港鐵站位置相近(圖片來源:香港鐵路大典網站)

紅磡被「睇唔起」要用何文田掩飾 網民:大把人唔認自己住嗰區

近日有網民在討論區開文,指朋友住紅磡反指自己住何文田,質疑紅磡區人根本「睇唔起自己個區」。帖文者指,他認識一位住紅磡舊樓的朋友,有次聽到該名朋友到處跟別人說自己住何文田,深知實情的事主好奇一問,該名友人指因「屋企喺何文田站隔離,所以話自己住何文田」,然後所有朋友均以為他住何文田新樓盤。帖文者更指,對於朋友這具誤導成分的說法感到非常不解及不滿,直言「唔好諗住近何文田站就話自己住何文田先得㗎!」

何文田 紅磡 紅磡與何文田的距離相近
紅磡與何文田的距離相近(圖片來源:GoogleMap)

紅磡無辜被消失,有區內居民表示「紅磡嘅方便程度係何文田十世都追唔到」、「連自己都呃埋,睇見都覺得佢辛苦」、「自卑心態作崇」;亦有網民表示理解,因「紅磡只是中產區,何文田是傳統豪宅區,有得扮仲唔扮?」、「何文田樓價高過紅磡幾多,講出嚟都威啲啦」。

何文田 紅磡 何文田一直被視為傳統豪宅地段
何文田一直被視為傳統豪宅地段(圖片來源:Wikipedia@Wpcpey )

何文田 紅磡 網民指何文田站鄰近部分紅磡區的住宅
網民指何文田站鄰近部分紅磡區的住宅(圖片來源:香港鐵路大典網站)

網民數3招最絕「唔認自己區」

不過這話題亦引起另一番討論,網民表示「扮住其他區」的例子大有人在。

1.個個都話自己住半山

網民指身邊有朋友住半山壹號對面樓齡較大的舊樓,「每次搭的士都話半山壹號落,有種莫名爽感」,而半山壹號並非確實在港島的半山區,而是何文田常盛街80號。亦有人指「其實喺香港話比人聽住半山,即係住半山區,並唔係形容地理上嘅半山,你哋唔好到亂認啦唔該」,「身邊太多人話自己住半山,其實住秀茂坪」、「慈雲山公屋都係話住喺半山,但無提過其實係慈雲山」。

何文田 紅磡 位於港島的半山區
位於港島的半山區(圖片來源:Wikipedia@Wpcpey)

何文田 紅磡 位於何文田常盛街的半山壹號
位於何文田常盛街的半山壹號(圖片來源:Wikipedia@Baycrest )

2.個個都用鄰近做藉口

網民指朋友明明住深水埗,但卻指自己住南昌站,「南昌啲私樓同你深水埗啲樓價爭幾遠先得㗎」、「有啲人仲用樓盤名扮勁,愛可頌明明喺深水埗就話自己住長沙灣,覺得深水埗失禮就講大話」。亦有人指「住大角咀扮住奧運」、「住將軍澳同人講住港島,因為佢搭港鐵近藍色線嗰頭,真係咁都得」。

何文田 紅磡 有網民指住將軍澳的朋友當作自己住港島區
有網民指住將軍澳的朋友當作自己住港島區(圖片來源:PopCorn網站)

3.特登Call的士去對面新樓上車

網民指認識一位朋友「每次call的士都專程在新樓樓下上車,明明佢住隔離棟舊樓,但就一定要去隔離棟新樓上車,都唔知有咩咁威」。更指「有錢人根本唔會咁做,不知幾想低調,所有唔認自己住個棟樓或區嘅人都係自卑」。

何文田 紅磡 網民對於朋友「唔認自己住邊」感到非常不解示意圖,非當事人)
網民對於朋友「唔認自己住邊」感到非常不解(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》截圖)

為何發文者友人明明住紅磡卻聲稱住何文田?

近日有網民在討論區開文,指朋友住紅磡反指自己住何文田,質疑紅磡區人根本「睇唔起自己個區」….詳情請看

網民對於「扮扮住其他區」的人有甚麼看法?

網民表示此類人大有人在,指朋友明明住深水埗,但卻指自己住南昌站…詳情請看

圖片來源:ViuTV《大叔的愛》、PopCorn網站、Wikipedia@Baycrest、Wikipedia@Wpcpey、GoogleMap、香港鐵路大典網站