【萬聖節2020】每年就到萬聖節,大家都會想去海洋公園哈囉喂,不過今年海洋公園哈囉喂因疫情取消!雖然去不到,但可以一齊回顧歷年羅蘭姐的搞鬼百變造型!

萬聖節2020 | 海洋公園哈囉喂集體回憶 | 羅蘭姐 19個搞鬼造型回顧!

2019 羅蘭成為榮譽「龍婆」

意念來源:港產電影

羅蘭、林雪及林明禎早前為海洋公園哈囉喂拍攝宣傳片,林雪以深入民心的「紅Van司機」角色登場,夜間開工頻頻「撞鬼」。
羅蘭、林雪及林明禎早前為海洋公園哈囉喂拍攝宣傳片,林雪以深入民心的「紅van司機」角色登場,夜間開工頻頻「撞鬼」。

2019年是羅蘭姐連續第10年化身萬聖節角色,是次宣傳片是以港產電影為主題的「香港靈異結界」及「盂蘭老大街」為重點鬼域,由羅蘭姐與林雪及馬來西亞女神林明禎主演,片中的孫女林明禎為了替相依為命的外婆羅蘭姐烹調「溫體肉」,會引誘男同學回家,再烹調給羅蘭姐享用,情景令人不寒而慄。

(圖片來源:海洋公園宣傳片)
(圖片來源:海洋公園宣傳片)

片中的孫女林明禎為了替相依為命的外婆羅蘭烹調「溫體肉」,會引誘男同學回家,再烹調給羅蘭享用。(圖片來源:海洋公園宣傳片)
片中的孫女林明禎為了替相依為命的外婆羅蘭姐烹調「溫體肉」,會引誘男同學回家,再烹調給羅蘭姐享用。(圖片來源:海洋公園宣傳片)

2018 羅蘭化身「AI龍婆」

意念來源:AI機械人

萬聖節2020|海洋公園哈囉喂集體回憶 | 羅蘭姐 N 個搞鬼造型回顧!

這年海洋公園將羅蘭姐飾演的經典角色「龍婆」加入科技元素,進化為「AI龍婆」!廣告中,麥明詩向由羅蘭姐飾演的龍婆問米,以尋找被困在智能手機的姊妹,最後龍婆被AI機械人的姊妹上身,而成為「AI龍婆」。

2017 羅蘭扮演俏護士

2017海洋公園哈囉喂,羅蘭姐以一身恐怖護士造型登場,是次羅蘭姐扮護士騷長腿,靚呀!

萬聖節2020|海洋公園哈囉喂集體回憶 | 羅蘭姐 N 個搞鬼造型回顧!

2016 金髮羅蘭 Ghostbusters

意念來源:《捉鬼敢死隊》

這年除了有鬼屋「16禁」極級驚嚇鬼域主題,仲有羅蘭姐扮《捉鬼敢死隊》廣告,「隊員」仲有「卡比獸」秦煌同埋邵音音!

lawlan2016

海報一出,即時發現其他代言人的搞鬼打扮!

萬聖節2020|海洋公園哈囉喂集體回憶 | 羅蘭姐 N 個搞鬼造型回顧!

「卡比獸」變身秦煌去捉鬼 Ghostbusters

秦煌同你一齊跑去捉鬼!

kabi

霸氣十足 邵音音 Ghostbusters

音音姐咁醒目,一隻鬼都唔會放過!

siuyumyum

2015 羅蘭x羅家英,攞你命Fifteen!

意念來源:《Michael Jackson Thriller》

2015年迪士尼搵咗Do姐做代言,海洋公園竟然搵羅蘭姐扮MJ!真係事有湊巧! lawlan2015

喪屍做主題,令人驚喜仲有「家英哥」扮羅文,大家仲記唔記得點唱?

lawlan2015b

光加熱就等於火,羅加英就等於我,
哈囉喂再加上你,腎上腺提高更多,
所以你應靠近我,不要再咁鬼囉嗦,
只要喪屍肚仔餓,你再也沒法躲hey!

2014 羅蘭x夏蕙姨x盧海鵬

意念來源:JUNO加持!《殭屍LIVE》

這一年JUNO執導的《殭屍》爆紅,主題樂園直接找來麥大導演設計鬼屋。廣告甚至邀請到羅蘭姐、夏蕙姨扮孖妹!至於在《殭屍》電影中扮演看更的鵬哥,同樣有又驚又cutie的演出。

2014a

2013 羅蘭唱歌劇@哈囉喂「全日祭」

意念來源:《孤星淚》

南瓜城大起革命,實行由地底玩到上地面,狂呼「全日祭」!同你由日到夜玩盡哈囉喂「全日祭」近80項景點同活動!這年題材合家歡,大人細路都啱玩! oceanpark2013_halloween_b

2012 Wyman x 羅蘭 聖羅蘭

意念來源:《聖羅蘭》
十月大潮聖

羅蘭姐與Wyman一齊現身,一身「聖羅蘭」造型登場,學足已故時裝設計師聖羅蘭的cool爆造型,搵埋香港時裝界潮人Wyman,令人非常驚喜!

圖片:youtube.com
oceanpark2012_halloween_b

2011 嘩鬼建國--哈囉喂共和國 羅蘭驚嚇閃現

意念來源: Lady GaGa (第二代)主唱:JW
這年找來名模林莉聯同數十嘩鬼,在西貢一片場為主題公園的哈囉喂活動拍廣告片。她扮演女首相「Lady鬼鬼」,花了五個鐘化妝!哈囉喂共和國以百鬼歸巢為主題,有齊中、西猛鬼。宣傳 MV 仲有幾秒閃現羅蘭姐!少啲眼力都睇唔到!

lady 鬼鬼造型唔係好驚嚇之餘,仲幾靚添!
「Lady 鬼鬼」的造型唔係好驚嚇之餘,仲幾靚添!(圖片來源:youtube.com)

oceanpark2011_halloween_a
睇睇下閃現羅蘭姐!

2010 哈囉喂10周年 ! 羅蘭 + 隆胸韓妹扮Lady GaGa

「Ha ha halloween, we are waiting for your scream。」
「到十年 鬼咁癲 趁有命 癲下先。」

韓國鬼后 crossover 港產龍婆!海洋公園十月全城哈囉喂廣告中,兩人又唱又跳,當年片段於 YouTube 點擊次數高逾27萬。人氣鬼后抹甩粉面黑淚,真身是韓國女子組合 Cleo 的 韓妹蔡恩真(EJ),直認早年曾整容及隆胸,在韓打滾十年半紅不黑,想不到陰差陽錯,今鋪竟在香港靠扮鬼嚇人嚇上位!

10周年梗有蛋糕同你賀一賀!圖片:youtube.com
10周年梗有蛋糕同你賀一賀!(圖片來源:youtube.com)

有埋韓妹大唱ha ha halloween! 圖片:youtube.com
有埋韓妹大唱ha ha halloween!(圖片來源:youtube.com)

2009 聽人講,不如自己撞 | 謝天華 & 司徒法正

2009年海洋公園搵咗司徒法正做代言人,拍攝「全城哈囉喂司徒法正系列短片」,仲帶大家行一條辮子路!廣告驚嚇十足,有市民觀看後仲情緒不安添!比起 謝天華 Laughing 哥 收納二五鬼更有睇頭!

laughing 哥 用葫蘆收納二五鬼?圖片:youtube.com
Laughing 哥 用葫蘆收納二五鬼?(圖片來源:youtube.com)

司徒法正仲親自帶大家行一次辮子路,似乎辮子姑娘嘅傳說恐怖啲喎!

司徒法正帶你去撞鬼!圖片:youtube.com
司徒法正帶你去撞鬼!(圖片來源:youtube.com)

2008 哈囉喂08新配慌 | 泰臣

2008年就用香港最地道嘅驚嚇傳聞同鬼故事做主題,電梯同深夜小巴都係常見嘅鬼古場景,今次搵埋好戲之人泰臣做小巴司機,想唔驚都難!

泰臣

海洋公園將哈囉喂由公園玩到網上,在facebook下載「08哈囉喂新配慌」遊戲嘅用家,兩周內達到32萬人次!

2007 講得鬼多終遇鬼

講廣東話時不時會用到個「鬼」字,海洋公園就用咗香港人講嘢嘅習慣做主題:「鬼叫你咁蠢!」「你嘔乜鬼啊?」成日鬼鬼聲,撞鬼唔好怨人喇!

op

睇嚟以後鬧人都係唔好成日鬼鬼聲,費事啦!
op1

2006 嚇到你阿媽都唔認得

2006 年開始加入香港人講嘢嘅特色:「快到、驚到、慢到阿媽都唔認得!」小心哈囉喂真係會嚇到阿媽都唔認得!
OP2

2005 哈囉喂嚟撞九大鬼

九大簋聽就聽得多,但唔係時時都有得食,哈囉喂就話去海洋公園分分鐘可以撞齊九大鬼!
OP3

2004 哈囉喂專收你班鬼

哈囉喂嘅廣告開始愈來愈大膽,畫面當然要大膽啲,先滿足到觀眾,因為觀眾都是嗜血的!一於畀觀眾喺入場之前,都可以睇廣告過下癮!
OP4

2003 國際嘩鬼會議

第三年嘅廣告開始有「問米」畫面,仲有鬼新郎同鬼新娘出現,試一試水溫,睇下觀眾接唔接受到!
OP5

2002 哈囉喂嚇到你 we嘩鬼叫

初期的哈囉喂廣告仲係比較保守,怕嚇親電視觀眾,只係介紹咗哈囉喂引入當時大熱嘅「盜墓迷城」做真人騷,同一連串嘅鬼屋。
OP6

2001 全城no. 1 驚嚇派對 哈囉喂初誕生!

哈囉喂嘅廣告年年都好精彩,但大家可能估都估唔到,第一年嘅廣告係最後五秒先見到哈囉喂嘅蹤影!
OP7