馬來西亞新山開了全亞洲第一個LEGOLAND,冇香港份,各位LEGO粉絲係咪好失望呢?不緊要!今個聖誕LEGO人仔話走去銅鑼灣時代廣場擺80大壽,仲預埋你咁話!

11月16日開始
各位LEGO粉絲,未知大家玩了新山的LEGOLAND未?玩咗 / 未玩都唔緊要,一班LEGO巨人話:「今年聖誕不如飛去香港擺80大壽!」是次活動為「LEGO®聖誕村」,將於本月16日至明年1月2日在時代廣場舉行,屆時將展出50個1:20的LEGO巨人,全部都為小時熟口熟面的LEGO人仔,包括聖誕老人、小丑等。

另外,時代廣場二樓大堂亦有LEGO聖誕村展覽,會以1:20放大的LEGO聖誕村,砌出聖誕節的火車站、旁邊的花店、郵局、麵包店等。一班LEGO迷,這個聖誕又怎能錯過這個LEGO聖誕村?一於慶慶佢!

時代廣場「LEGO®聖誕村」
活動日期:11月16日至明年1月2日
開放時間:8:00 – 22:00
地點:時代廣場露天廣場及二樓大堂

我的Blog: http://leechunheifrancis.blogspot.hk
Fanpage: http://www.facebook.com/?q=#/auo.page