[堅推介!!!!] 呢間係我住過最似「屋企」嘅Hostel,因為佢堅係將百幾年前嘅屋企改建而成!喺人生路不熟嘅蒙特維多(Montevideo),最好就搵個當地人帶路,今次搵嚟Hostel老闆Felipe同Nano,同我吹吹水,分享烏拉圭5大秘密!

(由於Harddisk被偷關係,部份照片由Caballo Loco Hostel 提供)

浪遊南美專頁:http://bit.ly/Q819oJ

Hostel 最注目的一幅牆,由 Felipe 親自畫上!

【識住既,一定住舊屋】
香港人一生為樓死為樓亡,烏拉圭人就無呢個問題。蒙特維多巿中心有好多荒廢嘅舊樓,巿民完全沒有住宿的煩惱,但點樣活化呢啲舊區,係一個學問!醒目嘅Felipe同Nano就將百幾年嘅舊屋改建為Hostel,令世界各地嘅朋友認識烏拉圭嘅屋企,牆上嘅壁畫,係Felipe嘅朋友同老豆畫架!

左邊係Felipe,右邊Nano!29歲就做老闆真犀利!

成間屋都保留到N年前風貌

舒適的Common area

Dorm 出面就有露台,正!

【這似是陽光、空氣】
烏拉圭是南美唯一合法「食」大麻嘅國家,買賣就未合法。(心諗買唔倒又點食呢?)
Hostel入面有個秘密花園,你可以喺同新認識嘅朋友仔「呼吸」,又或者曬太陽都得!

Plan A: 呼吸 area

Plan B: Jam 歌時間

【食燒肉才是正經事】
烏拉圭人係甚少約朋友出街食飯,佢哋Weekend會約埋喺屋企燒嘢食(Asado),即是燒肉大放題!
Hostel有個天台專係「燒肉」,簡直一流!烏拉圭人係無肉不歡,牛肉、雞肉、豬肉通通都殺,聞說一個正常男人可以食3隻牛!最後一點係 Asado之後要多謝勞苦工高幫手燒嘢食的廚師,果晚就係Nano喇!

不定期Hostel就會有 Asado 聚會

一邊歎啤,一邊吹水!

美味的燒肉就是如此鍊成!

食完記得多謝煮嘢食果個!

【我有特別的打Pool技巧】
每次住Hostel,都會學到啲新Game,今次就係打Pool嘅新方法!
平時打Pool係一打一或者二打二,呢個烏拉圭Pool嘅Player係無限制,玩法就好似打機咁,有3條友,入到波就成功保命,入唔到就減一條命,最後生還者就係嬴!

如此新穎的打Pool方法,就唔會怕悶親大家!

【Hangover 自拍照】
「你有冇醉?」「我無醉!」係普遍烏拉圭人的答法!
唔知點解,叫Hostel嘅人揸機,啲相都會影到Blur Blur 地,你睇吓,有圖有真相!

真係張張都Blur架!

本身好開心可以同班靚女影相,不過……

去到烏拉圭,記得住Caballo Loco Hostel!話狼之 / Francis 介紹可能有Discount!XD

Caballo Loco Hostel
地址:Héctor Gutierrez Ruiz 1287 11100 Montevideo, Uruguay
費用:Dorm每晚HK$157起
Facebook:http://www.facebook.com/pages/Caballo-Loco-Hostel/
網址:http://www.caballolocohostel.com/