終於有點時間剪片了,還要完成一些未製好片的旅程。這次是關於峇里渡假的片段,由於拍得太多,所以唯有分成兩三段吧~undefined 希望會為大家帶來一點夏日氣氛!

Enjoy Bali, Indonesia。峇里嘆世界 – VIDEO:

https://www.facebook.com/a.life.traveler

峇里,通常黎到夏天就會聯想到呢個藍天白雲碧海既目的地。於是,正正撞岩男朋友生日,渡假之旅順便去埋慶生 。今次係某某旅行社買左個套票,坐馬來西亞航空 (MH – MALAYSIA AIRLINES), 經吉隆坡轉機去。

(其實都有直機,不過諗諗下,轉機stopover又唔駛錢,所以順便去理KUALA LUMPUR : [東南亞之旅二日目: 探索吉隆坡 http://youtu.be/UttQU1T72f4

& http://youtu.be/9yL7UWr5I5A

])

Day 1: Hong Kong -> Kuala Lumpur
Sightseeing in KL city

Day 2: Kuala Lumpur
Sightseeing in KL city

Day 3: Kuala Lumpur -> Bali
Bali Collection

Day 4-5: Bali
Ubud Palace, Tanah Lot

Day 6: Bali -> Kuala Lumpur -> Hong Kong

SEND左個EMAIL俾酒店幫我準備所有野 (e.g. birthday cake, surprises)。一去到就有人拎住個名牌接我地車,真豪氣,接送到酒店之後就開始HEA住玩。因為RESORT面積都幾大,所以影下相行下行下,D時間好快唔見哂。

酒店既泳池好大好有特色,值得一讚,同時間有個POOLSIDE BAR,好爽快。我地間房又有個小花園,不過因為怕有蚊所以都唔多會坐出面。房間面積唔算大,不過都夠精緻,以木呈現自然既設計風格。需知峇里好熱,但係我地都仲走去打左場網球,烈日當空底下打到頭都暈。次次一住酒店,都會盡量善用設施,玩D平時好少玩既野。仲有既設施例如係小書閣、MAC機電腦室、桌球設施等,更加要留意酒店入面有塊agenda板,會介紹每日既活動,非常多元化。

又一讚就係酒店入面既餐廳,早餐款式多,不過由於都係非室內,所以蟲蟲問題比較煩,有D野食係唔食得… 最好味就係生果,甜到不得了,香港買唔到呢種質素。有一間餐廳 – cocos beach, 位處於海灘岸邊,景觀一流,雖然都係有好多彈塗魚同小螃蟹係泥地鑽出黎.

天氣真係好好,多謝天公造美!

-.-如果有錢玩SPA同再住得大間D可能仲正!! 哈哈!

很喜歡自然主義的裝潢!

唔可以唔提,其實峇里既旅客生意人都唔太差,唔算會割到我地一頸血個種狼死生意手法。佢地有禮貌又客氣,令到我地對於印尼人既印象加分。

泳池也是非一般的美

東南亞既國家食生果係最好食,天然既甜同埋顏色好繽紛。

COCOS BEACH,海邊午餐

好吃到不行!

是日好天

海天一色,絕無PHOTOSHOP,你親眼見過沒有?