Aurangabad位於印度西部,孟買隔離個城市,由孟買坐內陸機大概一個至兩個小時,今次無揀坐火車,係因為無時間虛耗(要知道我地印度火車經驗,可以留意下次Agra篇),去孟買旅遊,好多遊客都會配搭Aurangabad,雖然它可能不是印度最有名又為人知的景點,但可以第一篇印度就寫呢個地方,可想而知我同大少係幾咁欣賞呢個小小嘅城市。
Aurangabad有兩個最重要嘅地標,一個係Ellora 石窟同Ajanta 石窟,大致上兩個地方都係依山而建,係岩壁上開鑿大大小小不同的洞穴造成廟宇,印度佛教之鼎盛,係呢D偉大建築可以幻想到一二,兩個地方都已經係世界文化遺產,已經有千幾年歷史,所以印度可以去嘅文化遺產多不勝數。



先輕輕講吓去印度的感受,每次遇到的經驗都不同,但又一次慶幸,我同大少係樂天一族,又有少少膽識,萬事小心定能吉星高照,小意外,小事遇到不少,但回來都無穿無爛,有D經歷係印度先有,所以至今都係大少其中一個喜愛的國家之一,詳盡感受可能係寫新德里或者孟買先講,因為Aurangabad比較細,遇到人和事的感受都不及兩個大城市深。
Ellora cave- 距離Aurangabad一個鐘頭車程,中央巴士站有多班班次往來,記住你一定要夠恨先可以坐巴士,否則貴D坐的士啦!一開車門,唔好買飛都衝上車,錢佢之後點都會收你,等得買飛,你無可能上到同一班車,但唔使怕,印度人都係咁,你要融人當地文化嘛!上車後,佢地好友善咁提醒你幾時落車,點行,玩得開心D,如果想來一次同印度人親密接觸,記得坐巴士呀!感覺很不一樣。

濕婆神

Ellora caves一共有34座的石窟,佛教石窟共12座,印度教石窟有17座,耆那教石窟有5座,全長约2公里,當中以濕婆神廟係最宏偉,最令人目瞪口呆,呢座神廟係由項端開始鑿,由一座山鑿到變一座廟,廟身有不同動物裝飾,加上除主柱以外的大象等等,千幾年前,單靠幻想就建造得出來,整個建築時間花了二百年,只有用誇張來形容,雖然受風化影響,好多裝飾有點模糊,但都見到充滿印度色彩的雕刻。


可以見到整座廟係由一座石山鑿出來,你試想想若果鑿錯了一個位,可能整間廟也會倒下,不能重建

每一個石像在鑿的過程不能出錯

一路行入去參觀不同宗教特色的石窟,驚嘆印度皇朝當年是何等風光,能夠耗資完成多個偉大建築,而且對宗教的包容比現在某些國家還好,雖然其他石窟規模不及吉羅婆神廟,但都值得逐一看看,今次是一月到印度的,天氣雖然熱但還可以接受,其實某些石窟內是很清涼的,所以慢慢走,慢慢看都不會太攰,至少預一整天遊覽Ellora caves。

親眼見到除了驚嘆,再也不能說其他的

連僧侶也感到驚嘆

回程時,大門外有人喊Aurangabad~Aurangabad~,不是巴士,是小型貨車做的”泥猛的”,我地膽粗粗,貪方便就梗係上車啦!初時上車未客滿,我地兩個人坐第二排,之後開始了兜客的旅程,到了一些不知名的local村莊,司機好貼心,開始客滿時,將我們調到前排,司機旁邊,因為我地係外地人,怕我地太迫,後兩排位置真的是擠滿人,有客甚至買左木門放係車頂,司機又唔知邊度搵繩幫佢將門縛好,各人最終安全到達Aurangabad,時間跟坐巴士差不多,但看到的就不一樣。