如果有無限時間, 係可以由Buenos Aires坐車OR揸車去Calafate, 但可惜我無 (之後坐長途車機會多的是), 咁我地選乘可能係世界上<“最好”>嘅Airline – LAN, 去到機場check-in櫃台先話我地知班機取消左, 仲用SMS通知我地喎, 我地香港電話號碼係阿根廷收唔到果個SMS喔! 點解無e-mail通知呢!!! 處理分流嘅地勤姐姐又點解唔知cancel左Calafate班機, 仲叫我地排多半個鐘隊先話我知呢!!! 之後又要去排另一個counter攪轉航班,打亂晒我地個plan, 又害我地俾多一晚hostel $, 賠償梗係無, 我地唯有折返hostel再作打算, 浪費左大半日時間,機場巴士講緊七,八十蚊一個人,車費都浪費晒。

第二日終於順利上機出發去Calafate, Calafate係位於Patagonia Area, Patagonia係著名行山天堂, 範圍好大, 橫誇阿根廷同智利架, 我地都係淺嘗呢一片行山天堂咋. 班機會係Ushuaia停站上客, 即係南美洲最南城市, 哈, 咁我地都叫到一到啦! 如果去South Pole, 就係Ushuaia出發架喇!好恨去呀! 不過旅行嘅時候, 一定要學識取捨, 始終我地都係一對草根backpacker, 今次未有budget去南極住啫.


到左Calafate, 市中心有好多Steak House, 呢度好出名食炭燒架, Discovery Channel都介紹過好多次, 我地第一晚隨便閒逛, 去Supermarket入貨, 準備第2日去Chalten. Steak House就之後先試, hostel有廚房就要煮喇! 餐餐出街食, 唔窮死都悶死, (之後旅程多得大少化身大廚銘, 廚藝仲不斷進步架)


當日我都就報定去行Glacier嘅tour, tour分左minitrekking, big ice, etc….我地揀左Minitrekking, 即係體驗式咁行下個glacier, 而Big Ice就會行得深入D, 程度都難D, 大少為左遷就我, 都無可奈何咁去minitrekking個tour咋. 老實講, 係Calafate最主要都係要去Glacier, 之後都無乜特別地方好去.

由Chalten返來果晚, 我地就試左Steak House, 牛同羊都好食, 炭燒得好香, 份量都好多, 多到我地都食唔曬, 價錢好抵, 百幾蚊有一份牛or羊, 仲貪心叫左燒香腸, 好好食架, 想講汽水反而有D貴, 要十幾蚊支, (係南美食飯, 汽水比例上貴主糧好多好多), 來到點都要一試嘅, 之後打包左食剩嘅羊, 買左D包, 火腿, 芝士, 準備第二日glacier tour嘅lunch, tour係無包lunch架, 我地又怕去到捱貴嘢, 所以自備lunch box (之後證明係明智的,因為可以講係無嘢食你買).

終於來到期待已久嘅glacier, 一早出發, 坐左約兩個幾鐘車就到,其實早係三十幾年前,應該唔使點坐車就到,個Glacier越來越細,越縮越遠,唉,地球人真係要環保D,愛惜你地個家園,到左碼頭,轉程十零分鐘船,我同大少不顧寒風(真係凍到入骨),死都企係船頭睇風景,因為越迫近,越震撼,D冰靚到好似有魔力咁,吸引住你。


到達個島上而未行冰川前,會有一個短短嘅Briefing,就係強調要環保,同行緊時,不要亂拋垃圾,要保護這片最親驗民,最易到達嘅Glacier。



正式行近個冰川喇,忽然大雪紛飛,我地即刻入個Tent度避一避,個Guide話Glacier嘅天氣好反覆,一時晴天,一時落雪,所以件外套最好係防風防水,咁就咩天氣都唔怕,雪停左,我地一行二十人就出去排隊著釘鞋,哈哈,我論盡豬就行得好慢,大少就一樣見步如飛囉。
行冰川真係有D難架,好講經驗,上都OK,落就驚驚,路只有一條,跟足個Guide嘅指示,你唔知邊個位D冰行得,有D冰薄到透明咁,折射出來嘅顏色係好靚,深藍,淺藍,湖水藍,D形狀不規則的,而一路睇冰川,睇極都好似”火焰雪山”,好想食呀!我地上上落落,個Guide都忍唔住要我行上前,我實在太慢同輪盡喇,中間個Guide帶我地睇一個好深嘅冰洞,大少第一個衝出去睇,個Guide都話個冰川地形千變萬化,冰洞又深,個顏色好靚,有機會都想試去BIG ICE個tour,哈哈。


全程大約行左個零兩個鐘,好開心呀! 其實唔會太攰但又可以體驗到冰川嘅壯觀,到達終點時,個Gudie會有個小小Surprise俾我地,即場整Whisky on Rock,D ICE係即刻��架,佢地話無污染,好乾淨,所以D冰係用得嘅,慶祝完成之後,休息一下就坐船回程喇,大少又點會夠喉,可惜時間關係,我地只可以join mini-trekking。

返到間靚靚Hostel,對住個無敵靚view,hea到暈,我地就算煮飯食,都特別開心,個View係好舒服,又可以同D人吹吓水,旅行就係要咁啦!
離開前,我地行左去小鎮另一邊,有個湖,住左好多紅鶴,帶左三文治過去,一邊食一邊欣賞湖邊風光,輕輕鬆鬆渡過5天阿根廷南部之旅。
一早已經知道幾日唔能夠滿足我地對Patagonia Area嘅探索,計劃一定要再返來呢個地區,仲要去埋智利果邊,可能一向喜歡大自然,所以對呢D自然靚景真係好嚮往。