今晚是黃子華最後一次棟篤笑《金盆?口》的開騷日子,大家入場前不如一齊回味一下子華神的經典語錄,笑盡人生百態。今次精選 10 句關於職場的金句,讓大家一次回味!

黃子華10句經典金句

01/ 人類有人類自己嘅食物鏈,人類嘅食物鏈簡單好多,只有三種:最下層係無產,中層係中產,頂層係X家產!

02/ 老闆畀份人工你,一半係畀你做嘢嘅,一半係畀你受氣嘅!

03/ 一千幾百,猶如垃圾,富貴於我如浮雲……但係浮雲於我如命根啊。

04/ 啲老闆成日話啲員工做嘢都唔攞個心出嚟,激死人……啲員工就成日話老闆都唔攞嚿金出嚟,使死人!

05/ 我有一份工,叫做陰功。

06/ 人類嘅終極理想都係「不勞而獲」,你呢種態度呢,係一個好正常人嘅態度嚟㗎!

07/ 鞠躬盡瘁死而後已…… I’m going to try so hard, I die afterwards.

08/ 百佳呢個名改得好,咁大間舖頭只係得100樣嘢係佳。呢啲咪叫做謙虛囉!

09/ 世事無絕對,只有無頭緒!

10/ 香港嘅精神,就係「冇精神」。