馬來西亞有一種好出名嘅魚,大多數人叫佢做忘不了魚,因為食過呢條魚嘅人都會覺得好味到忘記唔到佢。佢嘅價錢同時亦係令人難忘嘅原因,而今次我地食呢條三公斤重嘅忘不了魚就盛惠HKD$12000。無錯,係萬二蚊一條魚!多麼令人難忘!

今次,除左食之外,我地仲可以一睹忘不了魚嘅真身,去餵野生忘不了,仲落水同佢一齊游水!夠晒特別啦掛!
地點係馬來西亞古晉既kampong terbat,呢條村嘅河有好多野生忘不了魚,不過平日禁止捕捉,只有每年五月,村民先會捕魚過節。
忘不了魚好為食,我一放魚糧就成羣結隊過哂嚟。不過佢地游水好快,想試捉都好難。

對深導遊嚟講,餵佢地食魚糧已經滿足唔到我,我想同忘不了魚再親近啲,決定落水一戰!
最好笑嘅情況出現了!我一落水,啲魚就被我龐大身軀嚇走哂,仲要成兜魚糧跌哂。諗起都好好笑!

鏡頭一轉,就到活生生嘅忘不了魚出場。『活生生』係重點,因為忘不了魚係野生河鮮,唔係話捉就捉到。要食就要早幾天預約,希望土著們幸運地幫你捕獲到忘不了魚。而且佢地很容易在運送過程中死亡,所以要吃到完全新鮮嘅忘不了魚是很難,亦因此呢條魚價值萬二蚊。

哇!呢條超過二十寸長,三公斤,價值HKD$12000既忘不了魚,我係爭崩頭先可以有幸同佢合照炸!不過都唔可以影太耐,如果唔係新鮮都變唔新鮮!


終於要到食嘅環節,要品嚐最好味嘅忘不了魚,需要符合幾個條件,包括野生、新鮮、同趁熱食! 而好多時為咗要食到最原汁原味,大多數廚師都會選擇清蒸。

要食啦…!第一次食到入口即溶嘅蒸魚,好肥美,有好獨特既魚香,呢種魚香係忘不了魚獨有,來自佢地好喜歡食嘅風車果。而且佢啖啖都係肉,每啖肉都充滿住魚油、魚香,真係好好味!
佢仲有一個特別之處,就係魚鱗都食得。第一次食魚鱗,忘不了魚嘅魚鱗好大塊,一片片咁食,又爽又脆又煙韌,好得意!亦有廚師將魚鱗炸到脆卜卜,一路睇戲一路食一定好正!哈哈

深導遊最終食評:忘不了魚,我會忘不了你嫁!(你睇我食到魚骨都啜埋就知啦!)