近年首爾街頭出現了不少以「花」作為主題的咖啡廳,猶如置身韓劇的浪漫場景嘆咖啡,勁夢幻!最緊要是興起「 花食 」的新潮流,並不是食唧花造型的甜品咁簡單,係食真.鮮花,飲品蛋糕的造型仲要超靚,一打卡即吸引朋友高度關注!A君今次帶路,同大家去食好西!

1. 超夢幻花食!幾朵鮮花插在蛋糕上!

放幾朵鮮花在甜品上就當成「花食」,似乎馬虎咗少少喎!惟有上網不停起底,皇天不負有心人,終於搵到真正的「花食」甜品,外形勁夢幻的花環蛋糕,原來是出自於日本過江龍8b Dolce,品牌在大阪以卷蛋起家,而圓圈蛋糕則以水果為主,但被引進首爾後,立即改為用鮮花製作,「呃like」視覺效果滿分!

咪以為「睇得唔食得」,入口勁有驚喜,雲呢拿蛋糕餅底鬆軟,鮮花啫喱淡又帶花香,食落口清甜唔膩口,一個人KO一個完全冇問題!想繼續自拍?記得飲埋店中不同味道的花花蘇打飲品,檸檬口味最透心涼,炎夏消暑一流!店員話由於食用鮮花未必日日有,所以想食最好打電話問問。

8b Dolce

地址:서울시 강남구 신사동 551-1(首爾市江南區新沙洞 551-1)
電話:+82-(0)2-542-0888
營業時間:10:30am-9:30pm
交通:乘地鐵3號線新沙站 8號出口步行約8分鐘

2. 傳統韓食都跟隊!春田花花拌飯!

以為「花食」只可用於甜品上?少年你太年輕了!雖然未誇張到是「鮮花泡菜」,但花花x傳統拌飯已經夠吸引!在益善洞的열두달,主打新派fusion韓菜,朴大廚希望用創意將韓國傳統食物發揚光大!

最受歡迎的「春田花花拌飯」以食用鮮花代替平時的大豆芽、蔬菜等,配上流心太陽蛋,攪拌混合後滿滿蛋漿,鮮花不似蔬菜有苦澀味,食落勁清新,model Yoshi都話對傳統韓菜另眼相看!相機食先?唔使自拍,齋影拌飯已經令點擊率暴增啦!

열두달

地址:서울시 종로구 익선동 166-54(首爾市鐘路區益善洞166-154)
電話:+82-(0)70-4449-8225
營業時間:11:00am-11:00pm
交通:乘地鐵1號線鐘路三街站 4號出口步行約2分鐘

3. 勁吸引!靚到唔捨得飲花花Latte!

弘大有間Florte Flower Café,個個朋友仔都叫我一定要去!咁巴閉?即去睇睇。位於弘大較憩靜的內街,齋睇外觀以為是花店,不過大門外的櫻花樹已驚現自拍人龍。室內仲正,事關店內少女全都戴住花環,個個花仙子般自拍,問一問先知原來是由店舖供應,勁貼心!

影完相記得不要錯過店內各種花花飲品,尤其以咖啡最出名,更全部都綴有食用鮮花,特別推介Flower Latte,入口微甜滿滿花香,杯中有朵紅玫瑰勁浪漫,真係靚到唔捨得飲!

Florté Flower Café

地址:서울시마포구 신촌로6길 22 1층(首爾市麻浦區新村路6街22 )
電話:+82-(0)2-322-0122
營業時間:10:30am-11:00pm
交通:乘地鐵2號線弘大入口站 6號出口步行約5分鐘