以前睇娜姐噴血寫真、某某明星白教堂夢幻婚禮,陽光天堂關島、塞班島得個恨字,終於等到有廉航開直航喇!HK Express將於今年12月15日開設直飛關島航線,以及明年1月17日直飛塞班島。兩島位於太平洋西北部,航程約4至5小時就到。

記者早前一開賣捕到$114單程,計埋稅項都只係約$800,抵到崩潰。要留意,關島塞班島 均為美國海外領土,究竟要簽證嗎?既然直入太平洋心臟,如何玩盡各個世外桃源島嶼?

 

記者:Venus@

01 | 是否要美國簽證?

不用,不用,不用!超級重要講三次,嘩慳至少$1,200啊!關島、塞班島為美屬島嶼,可是,一般情況下,持特區護照或BNO 人士前往均無須申請美國簽證, 逗留時間為45天。當然,如果之前有被拒入境或違規紀錄,可能就要問清楚及申請簽證。溫馨提示,美國入境官網寫明,旅客須具來回機票,即入境時已要有回程機票。另外機上要填妥及簽署2張表格,而且就算於當地過關入境時都要出示香港身份證,大家排隊時可以拎定出來,咁就更順暢啦。

02 | 什麼月份去最好?

去到 關島塞班島 一定要玩水上活動及潛水,兩島全年如夏,平均溫度約28℃,最低溫度都有約23℃,所以幾時落水都不成問題。要留意的是7至11月雨季,遇上颱風機會較大,好多熱門活動如Skydive、笨豬跳都會受影響,12月或打後出發較佳,大家不妨去避寒,來個熱辣辣假期。

03 | 如何一次過玩晒關島+塞班島?

關島塞班島 相距不遠,當然一次過要掃齊兩個陽光天堂。往返兩島要乘飛機,機程約50分鐘。聯合航空天天有直航,以11月為例,單程機票一般千鬆元,見到約$700較抵的航班多數是凌晨機,到時搵鬼接你咩。大家亦可試下坐Freedom Air 小型飛機,價錢單程約$930,重點是機艙較細,有機會同時望到左邊關島、右邊塞班島的畫面。好多人上到機都會瞓,呢程千祈唔好, 個景靚到癲!

04 | 跳島之旅 附近仲有咩島玩?

夢寐以求太平洋之旅,離 關島塞班島 約30分鐘飛機航程的「羅塔島」(Rota)連Wonder Girls 都去影雜誌封面,當地有一個天然大海游泳池奇景,見IG 有超多日妹、韓妹打卡。 關島塞班島 之間仲有個「天寧島」(Tinian)小島有天然噴洞奇景、二戰軍事古蹟,由塞班遠眺可見, 搭小型飛機約15分鐘。地圖所見,關島、塞班與夏威夷好像挺「順路」,但由關島轉飛機票要過萬蚊,建議去夏威夷,都是經東京轉機較抵。

 

關島、塞班島實用資料
時差:比香港快2小時
貨幣:美元
電壓:電壓為110伏特兩腳扁身插頭

 

更多抵玩報道: