每次認識到新朋友,對方一知道我做空姐,除咗問我「飛邊多」、「有冇平機票」,仲有就係「你就好啦成日有得去旅行」。仲有一條,答得我最心驚膽跳的,其實是問我有冇試過「撞鬼」。通常我會回他們:「每班機都會見到。」哈哈哈哈,說笑啦!我沒有陰陽眼。

酒店 是高危「出事」地點

做空服這行,layover瞓 酒店 ,平常不過之事。公司安排同事住的酒店,算不上超豪華,但至少比下有餘,瞓幾晚都冇問題的。不過,更令人在意的,是酒店呢樣嘢,本身就令人有保留了。由你未去過layover,便會在機上聽過太多的故事、加上電影電視的渲染,全部都是講酒店有鬼的!!於是,身邊好多同事,有冇遇過都好,都會袋定平安符、佛牌、十字架,以保平安,阿門。

「朋友」說小S好嘈

飛了好幾年,算是平安無事,就是一次在台北酒店出了點「小意外」,本來已聽說這酒店超猛,聽過有關撞鬼傳聞不數幾廿個。每次去,一有機會,總要搵crew share room(雖然聽過好多share room都出事)!遇上「朋友」那次是自己一間房,入到房指定動作開電視看綜藝,那時《康熙來了》仲播緊,於是調大聲量,便跑去浴室了,如常卸妝、洗臉、洗頭、沖身,突然!電視熄咗!聲音沒有了,畫面熄咗!心裡頭一百萬個驚恐!不過冇尖叫出聲,我同自己講,輸人不輸鬼,要冷靜。然後,我如常地洗澡,才慢條斯理出去。

要用粗口鬧「朋友」

我一邊攞起電視遙控器,一邊說出我諗得到最粗的粗口,小S又回到我的視野中,口內沒說,表面冷靜,其實心中都係熬熬哋。

不過我見之後電視再冇「作動」,很流暢地看完整集《康熙來了》,我就當冇事發生。理性分析,可能是電線短路吧!哈哈!而且飛了一天的我表示很疲倦,你班「朋友」咪攪攪震!

然後,我一覺安然瞓到天亮,第二日happy食玩台北 :) 回去在同一間房間再睡多了一晚,真是不知哪來的狗膽哈哈哈!算了,平安無事就好了。

聽講又到農曆 七月,我仲有好多靈異奇遇,最恐怖是身邊有同事試過「鬼上身」,搞到要去驅鬼,有冇人想聽?