旅遊記者做稿之前,都會先在網上進行「大起底」。不過齋睇網上推介,總會遇上一兩個「超級驚喜」!好似我之前在越南河內,其中一站到訪Airbnb推介以下這間民宿。民宿標榜入住當地藝術家屋企,有埋靚靚樹屋等多款房型可揀。但踏入民宿一刻,身穿緊身鮮藍色露臍裝的屋主Khanh親身迎接,呢個moment我諗起從前有一隻鳥,叫「金翅中伏鳥」!

採訪:Yuki|拍攝:2Tung @ 新假期周刊

記者第一印象

Airbnb上面標示呢間樹屋價錢只係$439一晚,兩人入住,每人每晚只需二百零蚊就可以咁親近大自然,抵喎!睇到啲相仲覺得好有風味,成間屋都被樹木包圍住,環境清幽又充滿文藝氣息,啱曬我呢啲文青。設施方面,屋主又話有個勁大花園同埋BBQ設施,好似都幾齊全。唔使諗,就book呢間啦!

▼可按圖放大▼

 

評分都有文化差異?

房客網上評價一律讚好,但清一色西方客。要過夜,香港人就未必接受到!事關屋主鼓勵客人親近自然,屋內只有簡單擺設及床褥,洗手間、餐枱都在戶外被茂盛樹木圍繞,如同被逼置身餓蚊大本營。唔計住宿設施,屋主Khanh好熱情,會著上露臍戰衣帶住客四圍玩。問到他會否介意路人目光,他大方表示世人皆醉我獨醒,He doesn’t care~仲問我整唔整返件?!加埋臨走他在耳邊送上的goodbye kiss,真係令我呢次河內之旅充滿「驚喜」!

型格樓梯危機四伏?

紅色地牢房 缺通風大陣除

野外露出淋浴間?

評分(5粒星為滿分)

周邊環境:★★☆☆☆
距離市中心15分鐘車程,附近無咩靚景點,係民居爛地
房間環境★★☆☆☆
中伏樹屋同中伏地牢真係不敢回想,另外兩款基本房型會比較好少少(但影相唔靚)
設施:★★☆☆☆
樹屋都有冷氣,但樓梯位略污濁。戶外環境又多蚊又暗
影相位:★★★★☆
影相呃到人,戶外仲有個掛喺大樹到的鞦韆,玩就唔好玩,但影相靚
美觀:★★★☆☆
成間屋入面都放晒屋主藝術品,裸體石雕,同埋佢好鍾意的重口味鐵鍊,可見藝術嘅嘢好個人化

河內樹屋B&B

價格:US$62/HK$481晚,包每天早餐
地址:No.7, 462 Ngoc Thuy Alley,Hanoi