春天又係露營 行山 的好季節,上山享受一下涼風,想起都爽呀!出發去outgoing玩,首先要預備好各式各樣用具,1個實用兼耐用的背囊絕對唔少得,加多條耐穿舒適的outdoor褲,就可以立即go go go!

text : Travel佳  photo: 5.11 Shoes  (Presented by:5.11 Tactical Hong Kong)

 山系 必去5.11 Tactical

來自美國的5.11 Tactical,是超有名的山系品牌,主打功能性的軍用服飾,其軍用系列更連美國FBI、白宮特勤局都指定選用,產品出品耐用、耐磨、多功能,香港不少愛 行山 、攀山、玩war game的朋友愛用,介紹番幾件去戶外遊玩必買產品,咁就玩得更輕鬆寫意。

推介1:Rush 24多功能耐用背囊

賣點1:揹得舒適

一條過的背帶,更穩陣好用,背部有軟墊,中央位置更採用透氣物料,咁就揹得更舒適。

賣點2:窩心小間隔

Rush 24設有多個小間隔,方便你放置各式各樣的物品,專放眼鏡的小袋更有絨內裡,唔記得帶眼鏡盒都唔使擔心鏡片弄花!

賣點3:特大容量

主袋入面空間極大,上、下、前、後均設有大網袋及收納袋,方便用家把乾淨、污糟衫分開擺放,背袋大得連notebook也可存放,平日用來返工返學亦很適合。

賣點4:設計體貼

既然5.11 Tactical為美國軍用品牌,細節位當然造得好好!背囊頂手挽帶特別以加圈線打圈縫製,確保更穩點耐用;另外,背囊亦有小袋專用來放水袋,飲管可於背囊頂穿出,飲水就更輕鬆!

推介2:Molle專用小袋

如果想增強Rush的容量,就要為背囊添置不同用途、容量的Molle小袋。每個Molle小袋後面都設有配帶,只需將它扣緊於背囊的Molle帶上,兩個就會二合為一,功能大大增強!

推介3:多功能耐磨長褲

點1:體貼細節

去得行山梗係要穿跣水質料衣物,Stryke就用了具極佳跣水功能的Telfon物料,落雨濕水都唔怕,加上35%棉及65%尼龍質料,令透氣度更佳,散汗特強,一年四季都合穿。而皮帶扣位置更以雙車線縫製,增加耐用性!仲有可完全支撐的褲襠位,亦有自調節管度腰帶,仲有可加設軟墊的鉸接膝蓋,1條褲都有如此多細節位,貼身窩心。

點2:多功能口袋

其他推介:美國白宮特勤隊都着長褲

同樣設有多個小袋的Apex Pant,睇落同一般功能褲一樣,其實暗藏機關!功能褲的腰背位置、褲腳都設有迷你小袋,本來專供警員放置手銬鎖匙,而腰帶位置就用來放軟鞭,側袋又可用來放彈匣,但去旅行、行山時穿着,就可以用來放緊急金錢呀!而兩側採用超彈物料,鈕扣同樣以雙車線縫製,點郁都唔怕爆,一褲多用途,設計既casual又多用途,平時去街着或去旅行都一樣得。

5.11 Tactical Hong Kong   

尖沙咀加連威老道53號地鋪

eHobby Asia

新蒲崗爵祿街98號爵祿居1樓