今時今日去外國留學好普遍,老老實實我自己都覺得自己寫有關呢啲嘢真係唔多特別 :o) 反而睇上一代人或古人放洋留學既故事先過癮,例如《美利堅物語》,當時無論係通訊、交通、使費、同成個社會氣氛都同依家好唔同!

資訊唔使本 阿媽零距離

而家我日日同阿媽同Copy & Paste facetime根本係零成本,實在難以想像以前啲人要死慳死抵搵地方打IDD!又或者有朋友自遠方來(下一句:非奸即盗?),一個message 就可以通知對方啦,邊度等去邊間餐廳食嘢,googlemap 幫到手,想像以前要寫信呀、搵地圖呀盛咁,我地呢啲畀科技縱壞嘅死小孩,真係會崩潰!

留學邊會悶? 網台做應援!

從前人嘅留學手記或口述,都發覺有個共通點,就係佢哋多數都會話「留學嘅生活好苦悶」;呢點同我現在嘅狀況係相反,不過我完全可以理解,雖然我係個從來都唔會覺得悶嘅人,不過想像我身處冇internet 嘅世界又真係會攞我命!

我時時都對資訊同知識極度飢渴,特別係依家香港立立亂嘅時刻,更加唔可以唔追新聞,而做嘅既時候令我長時間集中精神坐定定嘅,亦都係靠網台節目。

「網台L」謝曬皮的Playlist

我生活喺英國既日子裡,沒有一日係唔聽網台的;只要我喺屋企,就一定會開住。

作為排斥主流媒體既新一代,除左TVB同亞視我真係乜狗屎垃圾既台都會聽會睇,我是一個不折不扣嘅「網台L」,今日想同大家真情剖白我留英心繫香港資訊嘅 N 個頻道!冇廣告成份利申。

  1. 【熱血時報】﹣每朝起身第一件事就係開《大香港早晨 》,夜晚就聽《熱血政治》,從不間斷,雖然根據時差黎計係應該調轉,但習慣左改唔到。星期五會聽《笑死朕》live ,間中會聽下《古惑仔俱樂部》咁。weekend 既時候當上述全部我都聽曬,我就會亂click 下其他熱時既節目聽……
  2. 【MyRadio】﹣《毓民踩場》、《本土論壇 》一定走唔甩,我呢D 港豬有時要聽兩次先可以吸收到架;《勞思動眾 》都會聽。
  3. 【時空咖啡館格羅茲尼】﹣雲海自己既節目,平時好憎D人亂吹好耐都唔入題,雲海除外。 依家間中都會youtube 重溫摩星嶺4號
  4. 【Radio99】﹣主要聽花家姐講兇殺案,我想話聽佢D 節目時我真係可以高度集中,邊度都唔去。對我創作好有用
  5. 【星滙網】﹣只聽《陰謀背後》,不過依家都少聽;雖然主持人最近好多醜聞好多花生,但個節目有時都OKAY 既 蝦蝦
  6. 【光明頂】﹣ 19 fan 屎,冇19就唔聽。
  7. 【危險人物】﹣係翁靜晶嗰個無錯,呢個都唔算係網台啦係youtube 重溫,聽曬好耐啦好想翁靜晶繼續做囉
  8. 【蕭遙遊】﹣真係聽到冇嘢好聽都會聽老燒既,sor

係咁多,你地有咩推介?其實我咁樣聽法真係感覺自己冇離開過香港!所以今時今日無論係留學定係留港,咁多嘢聽點可能會悶呢?

完。